Společnost


COMFORT ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:99
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#19166Též nestandartní smlouva, rodiče 67 let

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

17 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2017, před 7 lety

Petr Pátecký

Znění stížnosti

Hodně nefér jednání s mými rodiči. Nejen že pán celou dobu uváděl dezinformace. Vysloveně lhal o společnosti kterou zastupuje. Opět jen množství zahlcujících informací, bohužel jsem byl poblíž ale měl hovor. Nezachytil jsem podpis smlouvy. Pán může být rád že odešel bez újmy na zdraví. Navíc v Mostě je zakázaný podomní prodej, jen nevím komu na městském úřadě tuto společnost nahlásit.

Společnosti byl okamžitě zaslán dopis s odstoupením od smlouvy. Je přibližně tohoto znění, některé údaje jsem musel cenzurovat:

Odstoupení od smlouvy s firmou Comfort Energy

Číslo smlouvy CMA50223139

Dne 10.11.2017 se podomní prodejce Vaší společnosti (Teplické pobočky) pan Tomáš Veselý. Vydával za zaměstnance společnosti ČEZ s tím, že jde zkontrolovat zdali již máme ve faktuře započítanou slevu. Tímto prohlášením se nám vloudil do bytu a uvedl nás v omyl! Po sledu informací a několikerém potvrzení že je zástupce firmy ČEZ, si nechal v tabletu i písemně podepsat smlouvu s vaší firmou.

Že jde o jiného dodavatele energií zjistil až syn poškozených. Výše jmenovaný nereagoval na výzvu zrušení smlouvy na místě, proto byl z bytu vykázán. Později byla nalezena i podepsaná smlouva na žárovky které nebyly dodány! Sám prodejce potvrdil telefonicky že žárovky nebyly dodány a ve smlouvě nebyli zahrnuty.

Jakési prohlášení zákazníka nepovažuji za plnohodnotnou smlouvu. Není zde dostatek informací, co je součástí smlouvy. Pán si nechal ukázat více smluv, což je v našem případě elektřina bytu, plyn bytu a elektřina na zahradě.

Nečekáme na potvrzující hovor z vaší strany, který má přijít z tel. čísla 277. Bude v něm automaticky vše zamítnuto.

Proto žádáme o okamžité písemné odstoupení od smlouvy číslo CMA50223139, tím myslím všech smluv, které jsou na toto číslo smlouvy vázány. Dále žádáme o stornování smlouvy na LED žárovky, které nebyli obdrženy! Kopie podepsaných dokumentů přikládáme.

Samozřejmě budeme informovat své dodavatele energií a jiné příslušné úřady.

Tento text bude zaslán jak emailem na adresu kontakt@comfortenergy.cz, tak i prostřednictvím doporučeného dopisu na adresu Na Poříčí 24-26, Praha 1, 110 00.

Předem děkuji za kladné vyřízení této záležitosti…


V Mostě dne 11.11.2017


Produkt

Číslo smlouvy CMA50223139


Požadované řešení

Okamžité písemné! zrušení všech sjednaných smluv....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 10:25, před 7 lety

Byl-li porušen zákaz podomního prodeje, je vhodné o tom informovat obecní úřad. Obchodník, který tento zákaz poruší, může být tímto úřadem za své jednání pokutován.

Uzavřel-li spotřebitel smlouvu o dodávkách energií mimo obchodní prostory společnosti nebo za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku (telefon, internet), může spotřebitel od této smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy bez udání důvodu.

Pokud tato lhůta již uplynula, může spotřebitel smlouvu bezplatně vypovědět až do 15 dní od zahájení dodávek energií. Výpovědní doba v takovém případě činí 15 dnů a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. Po uplynutí výpovědní lhůty se závazek ruší a společnost nemůže s takovýmto ukončením spojovat žádnou sankci.

Pokud byl při nabízení služeb užit nepravdivý údaj, jedná se o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku podnikání v energetických odvětvích provádí Energetický regulační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Spotřebitel nemá povinnost platit za zboží (žárovky), které neobdržel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2017 08:51, před 7 lety

Vážený pane Pátecky,

dovolte nám, abychom touto cestou reagovali na podnět, jehož prostřednictvím vyjadřujete nespokojenost s postupem obchodního zástupce. Po ověření dostupných informací v naší zákaznické databázi Vám sdělujeme následující.

Úvodem prosím přijměte poděkování za poskytnutí zpětné vazby, která je pro nás velmi cenná a napomáhá nám při zkvalitňování služeb zákazníkům.

Naše společnost spolupracuje s různými obchodními zástupci, kteří jakožto externí prodejní partneři, jednají na vlastní odpovědnost a jejich pohyb a jednání není bohužel možné objektivně monitorovat. Vaši stížnost na jednání obchodních zástupců obratem předáváme k prošetření vedení obchodního oddělení. Rádi bychom Vás však ujistili, že postupy, které výše popisujete, rozhodně nejsou naším standardem.

Tímto si Vás dovolujeme informovat a potvrzujeme, že Smlouva o sdružených službách dodávky č. CMA50223139 je stornována v plném sjednaném rozsahu a odběrná místa zůstávají u stávajícího dodavatele, a to beze změny.

Velice nás mrzí, že jsme kvůli neprofesionálnímu jednání obchodního zástupce ztratili možnost přivítat Vaše rodiče mezi našimi zákazníky.

Současně si ale dovolujeme uvést, že z právního hlediska je vyhláška, regulující podomní prodej, právní předpis nižší právní síly, než-li je zákon. Zákon podomní prodej připouští, jako plnohodnotný způsob prodeje. To, že je Smlouva uzavřena v místě se zákazem podomního prodeje, nemá na platnost smluvních ujednání vliv. Obchodní zástupce jedná při uzavírání smlouvy na vlastní odpovědnost a v případě porušení místní vyhlášky zakazující podomní prodej, se může dopustit přestupku, který může být řešen v rámci správního řízení orgánem místní samosprávy. Nicméně na platnost smlouvy, jak již bylo uvedeno, nemá toto porušení vliv. Platné uzavření Smlouvy je ze strany Zákazníka potvrzováno také v rámci verifikačního hovoru. V případě námitek Zákazníka v průběhu verifikačního hovoru proces změny dodavatele není zahájen a dojde ke zrušení sjednané smlouvy. Tyto hovory jsou vedeny zpravidla v řádu několika dnů po uzavření Smlouvy tak, aby bylo možné zajistit případné ukončení Smlouvy, či sjednat nápravu, co do postupů obchodního zástupce, při kontraktačním procesu co nejdříve.

Závěrem přijměte omluvu za možné nepříjemnosti.

Lenka Trefná
CE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.11.2017 07:21, před 7 lety


Petr Pátecký

Tato odpověď je teprve druhým potvrzením že máme zrušenou smlouvu. První potvrzení byla pouhá krátká SMS v telefonu! Tímto už s Vámi končím, stálo mě to jen čas, peníze a nervy…

Co takhle omluva od vedení všem poškozeným a i těm lidem které to ještě potká! Protože nábory jménem Vaší společnosti na podomní prodejce se provádí po celé ČR. A to nepíši o dceřiných společnostech se stejnými majiteli!

dTestu a paní či slečně Lence děkuji…

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2017 09:38, před 7 lety

Vážený pane Pátecký,

ještě jednou se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti.

S přáním hezkého dne.

Lenka Trefná
CE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.11.2017 10:40, před 7 lety


Petr Pátecký

Hodnocení: