Počet nahlášených stížností: | 718 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 16 |
Dobrý den
Od výše uvedené firmy jsem si přes Instagram objednal dvě ústní sprchy Power Floss v bílé barvě, jedna v ceně 560 Kč. Vše zasláno prostřednictvím firmy GLS. Po otevření balíčku jsem zjistila, že jde o sprchu na bázi dětské vodní stříkačky, kdy o účinnosti lze s úspěchem pochybovat. Zásilka byla doručena dne 16.10.2017. Ten samý den jsem doporučeně na uvedenou adresu odeslala zboží zbět. Nicméně peníze dosud na účtě nemám a nikoho nelze kontaktovat, protože není možné najít jiné kontaktní spojení ani na Instagramu, ani na webu. Nicméně, po vyhledávání firmy na webu se zdá, že společnost s podobnými praktikami má určité zkušenosti.
Vše mám zdokumentováno a požaduji jen vrácení peněz.
Děkuji za pomoc.
S pozdravem,
Margit Petříčková
viz výše
Vrácení peněz včetně dopravného ve výši 1234 Kč
|
Tweet |
Pokud byla kupní smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Využije-li spotřebitelka tohoto práva, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky, které od ní na základě smlouvy přijal, a to ve lhůtě 14 dní od okamžiku, kdy spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost nám zaslala následující vyjádření:
"Peniaze boli na účet vrátené s oneskorením, nakoľko pani Petříčková neuvediela v reklamácií IBAN číslo účtu a ani nás pred zaslaním tovaru na reklamáciu neinformovala e-mailom. Ako každá iná firma máme obchodné a reklamačné podmienky, s ktorými je zákazník oboznámený. Ponúkame aj podporu na chate, facebooku i e-maili, kde sa na nás zákazníci so svojimi otázkami, reklamáciami, prípadne sťažnosťami môžu kedykoľvek obrátiť."
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Dobry den,
IBAN jsem po vyzve hned poskytla, nicmene penize na ucet stale neprisly.
Dale chci sdelit, ze jsem zadny kontakt nenasla, byt jsem pomerne v orientaci na webu zbehla. Take adresa odkud zbozi prislo byla ceska, nikoliv slovenska. Je to velmi zmatecne.
M.Petrickova
Společnost nám zaslala následující vyjádření:
"Peniaze boli prevedené na účet dňa 24.11. zákazníčka dostane peniaze na svoj účet po niekoľkých dňoch, keďže prevod peňazí môže trvať niekoľko dní vzhľadom k tomu, že sa jedná o prevod peňazí zo zahraničného účtu. Ak si zákazníčka praje potvrdenie vrátenia peňazí, môže sa ozvať na náš email, ktorý máme uvedený na našej stránke a cez ktorý sme už so zákazničkou komunikovali v novembri ohľadom spracovania/vyriešenia jej reklamácie. Takže zákaznička si protirečí, ak tvrdí, že na nás nenašla žiaden kontakt, ktorý je aj jasne uvedený na našej webstránke. Sídlo firmy je v zahraničí, ako je aj uvedené aj v našich obchodných podmienkach, ktoré sú taktiež zverejnené na našej webstránke. Na obálke je uvedená adresa českého GLS zberného strediska, kam sa balíky z firmy posielajú a odkiaľ sú následne preposielané zákaznikom."
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den
Pripade me, ze firma zvolila zdrzovaci strategii. Zadne penize mi na ucet neprisly. Upozornila jsem jeji zastupkyni na tento fakt, nicmene bez odpovedi.
Take trvam na tom, ze jsem kontakt nenasla. Pracuji s informacemi a jsem zvykla aktivne pracovat na webovych a socialnich sitich. Nicmene uz to, ze v zasilce chybellist pro moznou vratku zbozi svedci (a tim i faktura), svedci o obchodnich praktikach spolecnosti.
S pozdravem,
Margit Petrickova
Spotřebitelka nám potvrdila smírné vyřešení věci. Stížnost proto uzavíráme.