Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19173Kolem 10 lidí nechali napospas tmavé noci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2017, před 7 lety

Jan Vrba

Znění stížnosti

Ve středu dne 8.11.2017 jsem jel vlakem z Plzně ve 21.02 hodin na Klatovy. V Plzni na pokladně jsem byl ubezpečen, že je výluka a že z Plzně jede autobus a v Dobřanech přestoupíme do vlaku a pojedeme dál. Lístek jsem tedy zakoupil. U autobusu v Plzni na nádraží jsem se opět ptal jestli se jedná o autobus na Klatovy - opět mě paní ujistila, že v Dobřanech přestoupíme na vlak. PŘI PŘÍJEZDU DO DOBŘAN, ALE BYLO SLYŠET JAK Z NÁDRAŽÍ ODJÍŽDÍ VLAK NA KLATOVY (NEPOČKAL NA AUTOBUSY) A VŠICHNI CO POKRAČOVALI DÁL ZŮSTALI STÁT NA OPUŠTĚNÉM DOBŘANSKÉM NÁDRAŽÍ BEZ POMOCI. V autobusu nebyl žádný průvodčí takže ani nebylo komu si stěžovat a požadovat náhradní dopravu. Někteří řekli, že musí počkat několik hodin na další vlak, jiní si volali známé, aby pro ně přijeli.


Produkt

vlak Plzeň odjezd 8.11.2017 ve 21.02 hod do Klatov (náhradní autobusová doprava)


Požadované řešení

Žádám, aby při každé výlukové dopravě byl v autobusech průvodčí, který bude garantovat přestup z autobusů do vlaku, aby se ta nechutná situace neopakovala. Všichni průvodčí mají mobily, tak nechápu, proč si průvodčí z vlaku (pokud byl alespoň tam, když už nebyl v autobusech) neověřil, kde jsou autobusy. Vlak odjížděl když autobusy přijížděly na nádraží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2017 09:12, před 7 lety

Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitel žádat poměrné vrácení jízdného. Případnou stížnost na přepravu cestujících může spotřebitel podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude spotřebitel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:12, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.