Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Před cca 6ti měsíci jsem si u společnosti Mall koupila bezdrátová sluchátka powerbeats3. Fungovala bez problému až do chvíle, kdy se přestaly nabíjet. Nešly zapnout (nesvítila kontrolou), reset podle návodu bez reakce, při připojení na kabel také bez reakce (ani se nerozsvítila led kontrolka). Tedy jsem odnesla na pobočku, kde jsem závadu ukázala a do protokolu bylo zadáno, že jsem předala nefunkční zboží bez poškození. Dokonce mi na pobočce bylo řečeno, že je to jasné.
Po 14ti dnech se mi sluchátka vrátila s tím, že se závada neprojevila a reklamace nebyla uznána. Sluchátka šly opravdu zapnout a fungovaly. Na pobočce na mne koukali jako na podvodníka a prý se “často lidé takto snaží o vrácení peněz”.
Ale fungovaly jen jeden den, tedy dokud byly nabité ze servisu. Nyní (1 den po návratu ze servisu) stejný problém. Sluchátka nejdou zapnout a nenabijí se (zkoušela jsem různé kabely, které s jinými zařízeními normálně fungují).
Co teď? Na pobočce Mallu mi bylo řečeno, že pokud sluchátka přinesu znovu a servis je vrátí po druhé jako neuznanou reklamaci, tak je to potom můj problém a budu si to muset řešit se servisem Apple sama. Ale závada tam je a na pobočce problém mohu ukázat, což prý nic neznamená, protože hlavní slovo má servis.
Sluchátka powerbeast3
Oprava, výměna nebo vrácení peněz
Se sluchátky jsem byla spokojená, dokud fungovaly.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážená paní Meslová,
je mi líto, že Vaše reklamace nebyla uznána.
Naše společnost nedisponuje servisními techniky a z toho důvodu je zboží zasíláno přímo do autorizovaných servisů daných značek.
Bohužel pokud došlo k zamítnutí dané reklamace, nemůžeme Vám vyjít vstříc s následným uznáním, jelikož se řídíme specializovanou diagnostikou produktů u autorizovaných servisů a jejich vyjádření je pro nás směrodatné.
V případě, že však nesouhlasíte s vyjádřením reklamace, máte nárok na založení nové se žádostí o přezkoumání předchozího výsledku, či se sama obrátit na jakýkoliv autorizovaný servis, který Vám zajistí přijetí záruční reklamace.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.