Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#19179Neoprávněné strhutí platby, nelze zrušit Premium členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2017, před 7 lety

Monika Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den 10.10, jsem společnosti zaplatila z mého účtu 149,- Kč.
Firma si neoprávněně strhla z mého účtu 2247,-Kč aniž by mě informovala o prodloužení členství což má v podmínkách.
Účet nelze dle jejich instrukcí zrušit informace na stránkách nejsou transparentní a pravdivá.
Společnost lze kontaktovat pouze emailem na zákaznický servis a nechodí odpověď.
Byla jsem kvůli této zkušenosti nucena blokovat svoji kartu z které tedy výše uvedený poplatek byl stržen.
Firma neudává pravdivé údaje a dle vašich stránek vidím, že nejsem první kdo jim nalítnul.
Prosím o možnosti zrušení a vrácení peněz na můj účet z kterého peníze byly zrušeny.
Já se snažila účet zrušit ale bohužel to opravdu nelze.


Produkt

seznamka


Požadované řešení

Prosím o možnosti zrušení a vrácení peněz na můj účet z kterého peníze byly zrušeny.
Já se snažila účet zrušit ale bohužel to opravdu nelze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2017 07:12, před 7 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2017 12:48, před 7 lety

ID: GVJDEF73


Přejeme Vám dobrý den.

Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2018 11:12, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.1.2018 12:38, před 7 lety


Monika Novotná

Dobrý den zaslala jsem řádnou žádost o zřušení členství, a stále mi chodí vyhružné emaily.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.1.2018 13:59, před 7 lety

ID: GVJDEF73


Dobrý den, paní Novotná.

Jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, evidovaný v rámci Vašeho profilu v důsledku neoprávněné realizace Chargeback z Vaší strany k datu 12/12/2017, bude proces vymáhání dlužného poplatku zastavený.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.1.2018 15:17, před 7 lety


Monika Novotná

Dobry den, neopravnene se z me karty stahly penize, spolecnost je pdovodna, nemaji ode me zadny podpis. Nekolik lidi jiz takto dobehli, podam zalobu na policii CR. Jejich podminky nejsou klamave a netransparetni. Na toto nemaji pravo. Ja jsem. Ikdy jejich sluzbu nevyuzila. Jejich sluzba je opravdu podvod a ne jeden clovek takto nalitnul. Spolecnosti jsem zaslala potvrzwni o zruseni a to mi potvrdila proto pozaduji zastavrni. Pokud ze tak nestane skoncime u soudu. Nenecham se vysirat a zastrasovat.
Neopravnene si stahly penize z meho uctu muzela jaem zruait kartu a nebudu se vyjadrovat o s tim spojene potize. To co tato spolecnost provadi je klamavy podvod a nic vice.
Nehlede na to ze fax ktery uvasi je podvod y nereaguji na emaily. Opakuji prtoze nemaji ode me zadny podpis smlouva na kteeou se dovolenou lacaji je neplatna.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2018 08:01, před 7 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření.

Nakonec jsem tedy zaplatila částku 2282,- ke včerejšímu dni.
Napsala do Academic singles,které mi už v minulém roce potvrdilo zrušení členství. k 10.2., prosím tedy o toto potvrzení. A celou věc už beru jako uzavřenou a přikládám veškerou komunikaci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2018 15:45, před 7 lety

ID: GVJDEF73


Přejeme Vám dobrý den.

Tímto Vám potvrzujeme, že případ byl již na základě Vámi realizované platby uzavřen a Váš profil byl vymazán.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2018 08:38, před 7 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2018 22:31, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.