Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den 10.10, jsem společnosti zaplatila z mého účtu 149,- Kč.
Firma si neoprávněně strhla z mého účtu 2247,-Kč aniž by mě informovala o prodloužení členství což má v podmínkách.
Účet nelze dle jejich instrukcí zrušit informace na stránkách nejsou transparentní a pravdivá.
Společnost lze kontaktovat pouze emailem na zákaznický servis a nechodí odpověď.
Byla jsem kvůli této zkušenosti nucena blokovat svoji kartu z které tedy výše uvedený poplatek byl stržen.
Firma neudává pravdivé údaje a dle vašich stránek vidím, že nejsem první kdo jim nalítnul.
Prosím o možnosti zrušení a vrácení peněz na můj účet z kterého peníze byly zrušeny.
Já se snažila účet zrušit ale bohužel to opravdu nelze.
seznamka
Prosím o možnosti zrušení a vrácení peněz na můj účet z kterého peníze byly zrušeny.
Já se snažila účet zrušit ale bohužel to opravdu nelze.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
ID: GVJDEF73
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací Vás již kontaktovalo Zákaznické centrum Academic singles – překontrolujte si prosím svou schránku a reagujte na přijatý email,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den zaslala jsem řádnou žádost o zřušení členství, a stále mi chodí vyhružné emaily.
ID: GVJDEF73
Dobrý den, paní Novotná.
Jakmile bude uhrazený dlužný poplatek, evidovaný v rámci Vašeho profilu v důsledku neoprávněné realizace Chargeback z Vaší strany k datu 12/12/2017, bude proces vymáhání dlužného poplatku zastavený.
Dobry den, neopravnene se z me karty stahly penize, spolecnost je pdovodna, nemaji ode me zadny podpis. Nekolik lidi jiz takto dobehli, podam zalobu na policii CR. Jejich podminky nejsou klamave a netransparetni. Na toto nemaji pravo. Ja jsem. Ikdy jejich sluzbu nevyuzila. Jejich sluzba je opravdu podvod a ne jeden clovek takto nalitnul. Spolecnosti jsem zaslala potvrzwni o zruseni a to mi potvrdila proto pozaduji zastavrni. Pokud ze tak nestane skoncime u soudu. Nenecham se vysirat a zastrasovat.
Neopravnene si stahly penize z meho uctu muzela jaem zruait kartu a nebudu se vyjadrovat o s tim spojene potize. To co tato spolecnost provadi je klamavy podvod a nic vice.
Nehlede na to ze fax ktery uvasi je podvod y nereaguji na emaily. Opakuji prtoze nemaji ode me zadny podpis smlouva na kteeou se dovolenou lacaji je neplatna.
Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření.
Nakonec jsem tedy zaplatila částku 2282,- ke včerejšímu dni.
Napsala do Academic singles,které mi už v minulém roce potvrdilo zrušení členství. k 10.2., prosím tedy o toto potvrzení. A celou věc už beru jako uzavřenou a přikládám veškerou komunikaci.
ID: GVJDEF73
Přejeme Vám dobrý den.
Tímto Vám potvrzujeme, že případ byl již na základě Vámi realizované platby uzavřen a Váš profil byl vymazán.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.