Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#1918Lziva zaruka rychleho odbaveni u pokladny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.01.2014, před 11 lety

Tomas Dostal

Znění stížnosti

Dobry den
jedna se o nakup dne 12.1 2014 v cca 19:30
Udelal jsem mensi nakup a zamiril k pokladne.
Tam jsem stravil ve fronte asi 2 minuty a dostal jsem se na radu.
Tam zacal problem, s balenym chlebem, vsechny udaje sly precist ale nemohli precist cenu, byla nejak hure citelna. (fotku toho chleba mam, mohu poslat, mam dokonce cely ten chleb nerozbaleny a smiril jsem se s tim ze ho asi pouzit nemuzu, je to dukaz) Pani pokladni domarkovala zbytek nakupu a vyzvala me abych pockal u pokladny nez zjisti cenu a zatim obsluhovala dalsi zakazniky. Nekam volala aby zjistili cenu. Jednalo se o v sedm hodin slevneny chleb, stejne cena na nem neodpovidala skutecnosti a ona podle me mela pouzit kod co je u pokladny u obrazcich s pecivem ktere ma kazda prodavacka pri ruce. Nicmene tak neucinila a ja cekal. Minuty bezely, ja se potil prptoze jsem pocital ze v obchode budu jen na skok a uz jsem mel jit na autobus, po asi 5 minutach na me za pulku chleba vysolili cenu 44kc, coz i sama pokladni uznala ze je nesmysl a tak jsem cekal dalsi minuty nez zjistili skutecnou slevnenou cenu 10kc. Celkove jsem u pokladny stravil vic jak 10 minut, jsem schopen to dokazat fotokopiemi obou uctu, predchoziho nakupu a pak jen toho jednoho chleba. Behem toho co jsem se potil u pokladny a mezitim jsem uz nestihal autobus, a bylo mi jasne ze jsem odsouzen k tomu 2 hodiny mrznout venku, jsem si vsiml cedule:

Kaufland zaručuje: Rychlé odbavení u pokladen!
Čekali jste déle než 5 minut a nebyly otevřeny všechny pokladny? Na Informacích od nás obdržíte dárkovou poukázku v hodnotě 30,- Kč.

Tak si rikam, fajn, aspon neco kdyz uz teda budu mrznou dve hodiny na zastavce... A tak pak jdu na informace a tusim ze to bylo jmeno Helena Jurenkova, nebo tak podobne, tato pracovnice me plne odbyla a chovala se ke me jako k nejakemu bezdomovci, sice jsem se vracel z vyletu z hor a mozna jsem vypadal hure, ale to ji neopravnuje. Takze mi tuto nahradu neposkytla.

Na zaklade toho tedy zadam o nahradu a omluvu pracovnice. Jinak budu muset obratit se na inspekci a dale, protoze pokud ty napisy o Vasich zarukach neplati, coz zrejme ne kdyz me ta pani poslala pryc s tim ze to vyplaceji jen kdyz jsou fronty, tak je to podvadeni zakazniku, a o zadnych frontach se na te ceduli nepise. Ja jsem cekal vic jak 5 minut u pokladny na vyzvani pokladni a muzu to dolozit ucty.
Takze prosim o odpoved a nahradu a omluvu, jinak to s dalsimi nedostatky (lzive cenovky napr.) ktere v kauflandu znam predam inspekci.
Dekuji. Do tedka spokojenmy a chapavy zakaznik
T Dostal


Produkt

lziva zaruka rychleho odbaveni u pokladny


Požadované řešení

omluva, nahrada


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2014 11:21, před 11 lety

V případě, že společnost přislibuje odměnu za to, když zákazník čeká u pokladen, bez rozdílu, zda je problém s markováním nebo dlouhé fronty, je povinná svému slibu dostát, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku, kterou je na základě podnětu Česká obchodní inspekce oprávněna sankcionovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 11:50, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce společnosti na tento podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.