Společnost


Accessories s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19186Problémy při vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2017, před 7 lety

Barbora Vaňková

Znění stížnosti

Dobrý den, v tomto eshopu jsem si objednala sklo na telefon a ihned ho zaplatila přes GoPay (sklo 88 Kč, doprava 82 Kč, celkem tedy 170 Kč). Ke sklu jsem si však ještě chtěla dokoupit kryt, a chtěla jsem, jestli je možné mi ho přidat k první objednávce, abych nemusela platit dvakrát poštovné (volala jsem jim ihned 10 minut po objednávce skla). Pán v telefonu mi řekl, že to možné je a že mám provést novou objednávku krytu a zvolit osobní odběr a připsat k tomu, že to chci přidat k objednávce první, že to po chvíli vše spraví a sloučí do objednávky jedné. Po vytvoření další objednávky jsem ale zjistila, že kvůli osobnímu odběru již není možné to zaplatit přes GoPay a že by se teda objednávka s doručením zpozdila. Proto jsem se tedy rozhodla napsat email, zda je možné obě objednávky zrušit a vrátit mi peníze. (těch 170 Kč, jelikož jsem zaplatila jen to sklo a dopravu a jejich eshop to zboží ještě nijak ani nepřesouval, takže mi měli vracet celou částku). Druhý den mi volali z eshopu, že mi teda objednávky ruší a zda jim mohu napsat číslo účtu, kam zašlou peníze..napsala jsem jim číslo účtu a dne 19.10. jim připomínala emailem, že mi mají vrátit peníze za reklamaci. Dne 24.10. mi na účet přišlo 88 Kč, tak jsem jim hned psala, kde mám jako zbytek peněz za tu dopravu a bylo mi odpovězeno, že se moc omlouvají, že prosí o strpení a že to dopošlou. Dnes, 12.11. mi stále nic nepřišlo, do této doby jsem jim několikrát posílala email, jak to tedy s vracením vypadá, ale žádná odezva. Je to sice jen 82 Kč, ale i to jsou peníze, o které se eshop obohatil jen tak. Děkuji moc za možné vyřešení.


Produkt

Tvrzené sklo Temperované Pro+ 0,33mm pro Apple Iphone 7 4,7"


Požadované řešení

Vrácení 82 Kč za poštovné, které mi eshop neposlal zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2017 06:35, před 7 lety

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Spotřebitel by měl společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:57, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.