Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, vlastním iphone 5s necelá dva roky. Do dnešního dne jsem byl s firmou apple nadmíru spokojen. Nedávno se mi aktualizoval nový systém z IOS 10 na ISO 11. V současné době mám IOS 11.3. Co jsem nečekal při aktualizaci, že se telefon totálně zaseká. Telefon se ohromě zpomalil. (ne, že nešel používat, ale trvá to dlouho). Zjišťoval jsem na internetu jak se vrátit zpět na systém, kde vše fungovalo. Nejde to, i v servisu na apple mi řekli že to nejde. Důvod - prý to apple dělá záměrně, aby si člověk koupil nový telefon.
Za telefon jsem zaplatit 10 000 Kč, což mi nepřijde málo. Rád bych aby mi telefon vydržel více jak 2 roky.
Myslel jsem, že apple je seriózní firma a že u ní už zůstanu. Už jsem plánoval si pořídil iphone 6s, ale po této zkušenosti jsem na vážkách. Koupím si ho za 13 000 Kč a za rok budu muset znovu nový? To je lepší si koupit android a po půl roce ho hodit do kopřiv a znovu. Cenově to vyjde lépe a užitkově také.
Rád bych dostal odpověď, proč to Vaše firma dělá a zda jí to přijde normální znehodnocovat starší verze telefonu.
Nerad bych od Vaší společnosti odešel.
Telefon mám ještě v záruce a nevím, by se na něj vztahovala reklamace.
Budu rád, když mi odpovíte.
Děkuji
IPHONE 5s
zodpovědný přístup
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, nikoli osoba, která byla k opravě určena (např. servisní středisko, výrobce). Se svými nároky je proto nutné obracet se na prodávajícího.
Uplynulo-li však od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.