Společnost


CK HROCH s. r. o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19193Reklamace zájezdu, bez reakce

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2017, před 7 lety

Jana Danielová

Znění stížnosti

zakoupila jsem si u CK zájezd na in - line konaný 8-10.9.2017.(obj 1560000724)
14 dní před odjezdem mi byly zaslány informace k zájezdu a odjezdu.
Když jsem přišla na místo odjezdu v 5.45 hod nikdo tam nebyl. Po chvíli čekání jsem volala na všechna čísla, která jsem měla na CK.
Nakonec se mi podařilo dovolat p. Brichtovi. Řekl, že se zájezd nekoná.
Sepsala jsem oficiální reklamaci, kterou jsem poslala mailem i poštou na adresu sídla i kanceláře.
Po nějakém čase mi p. Brichta volal, že mi částku za zájezd vrátí.
Dosud bez reakce.


Produkt

„Německo, bruslařský ráj Flaeming Skate, č.zájezdu 17426PZ14 od 8.9.2017 do 10.9.2017


Požadované řešení

vrácení uhrazené částky za zájezd


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2017 11:50, před 7 lety

Obecně lze od smlouvy odstoupit, poruší-li druhá smluvní strana závazek podstatným způsobem. Za podstatné porušení smlouvy se považuje porušení povinností takovým způsobem, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. Pokud služba nebyla vůbec poskytnuta, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit.

Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Nebude-li společnost plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 20:28, před 7 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.