Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#19197Žádost o vrácení peněz-klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 minut 51 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2017, před 7 lety

Karel Wolf

Znění stížnosti

Dobrý den,
Ve vyúčtování za období 10.10.-09.10.2017 mého paušálu za mobil na čísle 732530095 u Vodafonu jsem obdržel navýšenou platbu o 495.-Kč. Tato platba podle výpisu odchází "třetí straně na č.90319099". Vím, že občas přicházejí zprávy, že mám viry v mobilu. Je možné, že se vnučka lekla, protože občas si něco hledá v mobilu a omylem klikla někam?
Mobil zavirovaný nemám a takovýto postup vylákání peněz považuji za klamání spotřebitele.
Žádám o vrácení peněz, protože jsem nic z podobných služeb nechtěl a ani nevyužíval. A to ještě nevím jaké bude vyúčtování za 11.měsíc.
Díky
Ing.Karel Wolf


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2017 11:41, před 7 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu-2/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 000.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.