Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#19203Opětovné nedoručení zásilky ze zahradnictví Starkl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2017, před 7 lety

Marcela Myslivečková

Znění stížnosti

V pátek 9.11.2017 jsem dopoledne byla informována SMS, že mi odpoledne mezi 13 až 17 h bude doručena zásilka DR2413799265U. Nestalo se tak a zásilka nebyla doručena ani dnes 13.11., ale obdržela jsem informaci, že je uložena na poště a při telefonickém dotazu na dodací poště mi bylo sděleno, že řidič zásilku dal na poštu, že toho má moc a nedoručí ji.Je 14 hodin a to u České pošty znamená konec pracovní doby ? V zásilce jsou sazenice několika keřů a předpokládám, že firma STARKL zaplatila takové poštovné, aby vše bylo včas doručeno.Prosím o vyjádření České pošty a urychleně o dodání zásilky na moji adresu. Myslivečková


Produkt

obsah zásilky jsou sazenice keřů


Požadované řešení

Nechci vyměnit zboží, nechci vrátit peníze, nechci si jen postěžovat, ale očekávám, že služby České pošty budou takové, jaké mají být


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2017 07:42, před 7 lety

Podle čl. 43 odst. 2 poštovních podmínek mohou odesílatel nebo adresát do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a v jakém rozsahu nebyla povinnost podle uzavřené smlouvy splněna nebo zda a v jakém rozsahu škoda vznikla. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady, které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti.

Pokud pošta reklamaci zamítne a spotřebitelka s tímto způsobem vyřízení uplatněné reklamace nesouhlasí, má možnost podat tzv. námitky proti vyřízení reklamace dle § 6a zákona o poštovních službách. Námitku proti vyřízení reklamace je možné podat u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) ve lhůtě 1 měsíce od doručení rozhodnutí o vyřízení reklamace od České pošty.

Pokud spotřebitelkou zvolený způsob dopravy nabízel prodávající, je prodávající také odpovědný za dodání zboží, neboť prodávající spotřebitelce odpovídá, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitelka proto může uplatnit reklamaci také u prodávajícího.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.