Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#19207Zrušení zasílání balíčků a vyřazení z evidence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2017, před 7 lety

Matěj Klekner

Znění stížnosti

Dobrý den,

Vzhledem k tomu, že jsem souhlasil jen s prvnim balíčkem a dnes mi dorazil další, si přeji aby jste mi ihned přestali posílat balíčky a vyřadili mne z evidence. S dalšími balíčky jsem nesouhlasil a neuhradím je. Nebyla uzavřena žádná smlouva a tudíž nejsem povinen Vám tento balíček uhradit.

Pokud mne budete nadale kontaktovat/posilat dalsi balicky obratim se na dozorovy organ.

Děkuji,
Klekner


Produkt

ArthroPrim Rapid - 20 tablet


Požadované řešení

Požaduji vyřazení z databáze a nechci dostávat další balíčky. Zákaznické číslo 8317276


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2017 13:15, před 7 lety

Zákon výslovně nepožaduje, aby smlouva o zasílání zboží měla písemnou formu. Je tedy možné ji sjednat i ústně prostřednictvím telefonu. Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2017 15:15, před 7 lety

Vážený pane Kleknere,

dovolte, abychom Vám vysvětlili systém zasílání našeho produktu ArthroPrim Rapid.

Před časem jste byl kontaktován naším telemarketingovým oddělením, od kterého jste dostal nabídku na produkt nejlépe odpovídající Vašemu životnímu stylu nebo Vašim potřebám. Pracovník Vám po telefonu popsal nejen úvodní nabídku k otestování našeho produktu, zároveň Vám i sdělil, jak bude postupováno dále. Tyto informace jste si v telefonickém rozhovoru odsouhlasili a Vy jste nám dobrovolně sdělil svou adresu, na kterou má k zasílání docházet. Tím byla Vaše adresa zanesena do databáze, a v tom okamžiku jste se stal naším zákazníkem.

V hovoru Vám bylo řečeno, že první zásilka, tzv. UVÍTACÍ BALÍČEK, je odeslán zdarma, jen za cenu poštovného a balného ve výši 79,-Kč se složenkou splatnou 14 dní.
Úvodní balíček je zasílán jako "Balík do ruky" a obsahuje počáteční dvacetidenní dávku Vámi zvoleného doplňku stravy.
U Vámi vybraného produktu odborníci doporučují užívání alespoň po dobu 3 měsíců, aby to mělo správný efekt. Proto jste během hovoru dostal/a informaci o výhodách našeho systému spočívajících právě v tom, že se nemusíte starat o shánění dalších dávek.
V hovoru tedy muselo zaznít, že pokud od Vás do 7 dnů po přijetí zásilky nedostaneme zamítavou zprávu, obdržíte od nás každých 20 dní další zásilku produktu za zvýhodněnou cenu bez poštovného a balného spolu se složenkou, která se vztahuje k té konkrétní zásilce.
Tyto zásilky chodí již jako listovní, v obálce přímo do Vaší schránky, aby to pro Vás bylo co nejpohodlnější.
Viz. také informace na stránce www.helvetia.cz/pravidelne-zasilky .

Pokud se rozhodnete z jakéhokoli důvodu ukončit zasílání, stačí zavolat k nám na zákaznický servis, nebo nám zaslat e-mail či korespondenční lístek. Ze zákona máte na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu 14 dní od přijetí 1. zásilky, u nás si můžete o zrušení odběru zažádat kdykoliv.

V případě, že Vám došla zásilka a nebudete už o ni mít zájem, máte možnost ji vrátit zpět na naši adresu. Zboží jen musí mít nepoškozený obal a zásilka musí být řádně ofrankovaná.

Nahrávku Vašeho hovoru můžeme v případě Vašeho zájmu vyhledat a celou konverzaci prověřit, případně Vám nahrávku zaslat e-mailem.

Ve smyslu aktuálního znění zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů Vám tímto potvrzujeme, že jsme k dnešnímu dni provedli výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze. Uchovány zůstanou pouze údaje potřebné pro účetnictví (zákon o účetnictví č. 563/1991 Sb.).

Zároveň Vám tímto garantujeme, že nedojde k zasílání žádných reklamních materiálů ani nabídek společnosti Helvetia Apotheke na Vaši adresu.

Doufáme, že jsme Vám celou skutečnost objasnili a věříme, že Vaši záležitost dořešíme k oboustranné spokojenosti.



S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.12.2017 13:14, před 7 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2018 07:55, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.