Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Operátor nam doporucil studentský tarif + telefon, který bych po dobu 2 let doplácela. Během dodání mobilu bylo spoustu potíží ze strany operátora. Telefon došel, ale úplně jiný model a cenově vyšel víc než bylo domluvené s operátorem.
Huawei P9 lite 2017 , doručili mi špatný model - Huawei P9 lite
Chtěla bych vyměnit zboží a dostat telefon, který jsem si zažádala a ktery mě operátor měl doručit.
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
Hezký den, paní Svobodová,
abychom mohli tuto Vaši stížnost řešit, potřebujeme se podívat na konkrétní informace. Napište nám prosím přes zabezpečený kontaktní formulář na https://www.vodafone.cz/pece/formular-social/dtest/, kde dojde také k ověření dotazu, pak budeme moct zjistit víc.
Děkuji a přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.