Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#19212OPAKOVANÉ NABÍDKY NEOBJEDNANÉHO ZBOŽÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2017, před 7 lety

LUDMILA GÁLIKOVÁ

Znění stížnosti

Podávám stížnost na ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD,Plovární 82/3,30100,Plzeň-JižníPředměstí.
Již několikrát jsem psala ,vracela zpět došlou poštu a upozorňovala e-mailem,
že jsme si nic neobjednaly,vše marné.
Mé matce (81)neustále chodí dopisy a upomínky na platby,i když již vloni Č.M.O.
poslali e-mailem ukončení .


Produkt

Sběratelský servis-Rostislav,Cyril aMetoděj apod.


Požadované řešení

Žádáme zrušení nesmyslné pohledávky a hlavně zákaz kontaktovat naši adresu se všemi
jejich budoucími produkty a hlavně vymazat zákaznické číslo z jejich databáze jednou
pro vždy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2017 12:11, před 7 lety

Pokud byl závazek mezi společností a spotřebitelem zrušen, může spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.11.2017 09:10, před 7 lety

Vážená paní Gáliková,

vyřazení z evidence může podat pouze zákazník. Vyhovění požadavku přes třetí osobu je možné pouze na základě plné moci, dokladu o opatrovnictví, nebo na základě lékařské zprávy, že zákazník není schopen daný úkon učinit sám.

Na základě požadavku zákazníka bylo 29.9.2017 ukončeno zasílání zboží s upozorněním, že účet zákazníka vykazuje nedoplatek za fakturu č. 012 ze dne 28.8.2017. Faktura nebyla do dnešního dne uhrazena, nebo zboží vráceno na naší adresu.

Z tohoto důvodu zákazník dostal samozřejmě několik písemných vyrozumnění o této skutečnosti.

Po vyrovnání pohledávky (platbou, nebo zpětnou zásilkou) bude účet zákaznice vyrovnán a zablokován.

Děkujeme za pochopení.

V případě dotazu nás kontaktujte na našem tel. čísle 725 698 998.

S pozdravem

reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.11.2017 17:25, před 7 lety


LUDMILA GÁLIKOVÁ

Č.M.O. Plovární 82/3 Vážení,být vámi,styděla bych se za takovouto práci.Oblbovat seniory,kteří nejsou schopni se bránit
a ždímat z nich peníze jenom proto,že vám to dovoluje dnešní doba a chytře vymyšlené zákony,
na to už musí být silný žaludek.Protože jsem si ,bohužel, nenechala doklad o tom,že matka tu žádost o vymazání z vaší databáze poslala,
tak se s vámi tahat o pár stovek a nebo si kvůli tomu platit dalšího lačného právníka nebudu.
Posílám převodem na váš účet požadovanou položku a zároveň poštou další žádost o vymazání dat
s podpisem mé matky.
Tentokrát ovšem s kopií a potvrzením o odeslání.
Myslím si ,že nejsem jediná,kdo si na vás stěžuje,proto píši odpověď veřejně,ať si toto lidé přečtou,
je to totiž taktéž o šmejdech,o kterých se již hodně mluvilo v kauzách s nádobím,vysavači aj.předraženými věcmi.
Tímto věc považuji za vyřízenou,přijde-li od vás ještě jeden jediný dopis,podám na vás trestní oznámení pro obtěžování.
GÁLIKOVÁ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.11.2017 08:02, před 7 lety

Děkujeme za Vaše vyjádření.

Ze strany ČMO nebylo zjištěno jakékoliv pochybení.


S pozdravem

reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.11.2017 17:22, před 7 lety


LUDMILA GÁLIKOVÁ

Jistě-že,nic jiného jsem ani nečekala-viz múj první odstavec v odpovědi.Kdopak to asi "zjišťoval"?
Kdybyste se trochu snažili,tak ve vrácené zásilce z října 2017 byla vložena žádost
o vymazání dat,jen se vám to nehodí do krámu.
Apropo,jak je možné,že vymáháte peníze za něco co jste podle vašich slov již neměli
posílat? Z e-mailu z 22.7.2016 vyplívá ,a sami jste to opakovali,že dodávky na
adresu mé matky byly ZASTAVENY,tak jak je možné,že chcete platbu za srpnovou fakturu
letošního roku?? Je to prostě jen další šmejdské podnikání vykuka ze zahraničí,který je obložen
bandou dobře placených právníků-z peněz našich seniorů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2017 08:49, před 7 lety

Vážená paní Gáliková,

všechny důležité informace máte v předchozí korespondenci.

S pozdravem

reklamační oddělení ČMO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.11.2017 18:35, před 7 lety


LUDMILA GÁLIKOVÁ

Vážení z reklamačního oddělení,
došla vám slova? ..žádné vysvětlení k zastaveným dodávkám???I vy máte vše důležité již zodpovězeno i podáno písemně.Ještě jednou opakuji,žádáme vymazání adresy a zák. čísla
z vaší evidence a zakazujeme jakýkoli kontakt.
Tímto považuji věc za vyřízenou a uzavřenou,přijde-li však ještě jakákoli nabídka od ČMO,
podám trestní oznámení pro obtěžování.GÁLIKOVÁ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.11.2017 09:08, před 7 lety

ČMO nemá další vyjadření k záležitosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2017 13:28, před 7 lety

Společnost se rozhodla, že již nebude na vývoj případu reagovat. Jelikož je naše služba založena na principu oboustranné dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Nepodaří-li se spotřebitelce vyřešit spor smírnou cestou, má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.