Počet nahlášených stížností: | 76 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podávám stížnost na ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD,Plovární 82/3,30100,Plzeň-JižníPředměstí.
Již několikrát jsem psala ,vracela zpět došlou poštu a upozorňovala e-mailem,
že jsme si nic neobjednaly,vše marné.
Mé matce (81)neustále chodí dopisy a upomínky na platby,i když již vloni Č.M.O.
poslali e-mailem ukončení .
Sběratelský servis-Rostislav,Cyril aMetoděj apod.
Žádáme zrušení nesmyslné pohledávky a hlavně zákaz kontaktovat naši adresu se všemi
jejich budoucími produkty a hlavně vymazat zákaznické číslo z jejich databáze jednou
pro vždy.
|
Tweet |
Pokud byl závazek mezi společností a spotřebitelem zrušen, může spotřebitel písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Vážená paní Gáliková,
vyřazení z evidence může podat pouze zákazník. Vyhovění požadavku přes třetí osobu je možné pouze na základě plné moci, dokladu o opatrovnictví, nebo na základě lékařské zprávy, že zákazník není schopen daný úkon učinit sám.
Na základě požadavku zákazníka bylo 29.9.2017 ukončeno zasílání zboží s upozorněním, že účet zákazníka vykazuje nedoplatek za fakturu č. 012 ze dne 28.8.2017. Faktura nebyla do dnešního dne uhrazena, nebo zboží vráceno na naší adresu.
Z tohoto důvodu zákazník dostal samozřejmě několik písemných vyrozumnění o této skutečnosti.
Po vyrovnání pohledávky (platbou, nebo zpětnou zásilkou) bude účet zákaznice vyrovnán a zablokován.
Děkujeme za pochopení.
V případě dotazu nás kontaktujte na našem tel. čísle 725 698 998.
S pozdravem
reklamační oddělení ČMO
Č.M.O. Plovární 82/3 Vážení,být vámi,styděla bych se za takovouto práci.Oblbovat seniory,kteří nejsou schopni se bránit
a ždímat z nich peníze jenom proto,že vám to dovoluje dnešní doba a chytře vymyšlené zákony,
na to už musí být silný žaludek.Protože jsem si ,bohužel, nenechala doklad o tom,že matka tu žádost o vymazání z vaší databáze poslala,
tak se s vámi tahat o pár stovek a nebo si kvůli tomu platit dalšího lačného právníka nebudu.
Posílám převodem na váš účet požadovanou položku a zároveň poštou další žádost o vymazání dat
s podpisem mé matky.
Tentokrát ovšem s kopií a potvrzením o odeslání.
Myslím si ,že nejsem jediná,kdo si na vás stěžuje,proto píši odpověď veřejně,ať si toto lidé přečtou,
je to totiž taktéž o šmejdech,o kterých se již hodně mluvilo v kauzách s nádobím,vysavači aj.předraženými věcmi.
Tímto věc považuji za vyřízenou,přijde-li od vás ještě jeden jediný dopis,podám na vás trestní oznámení pro obtěžování.
GÁLIKOVÁ
Děkujeme za Vaše vyjádření.
Ze strany ČMO nebylo zjištěno jakékoliv pochybení.
S pozdravem
reklamační oddělení ČMO
Jistě-že,nic jiného jsem ani nečekala-viz múj první odstavec v odpovědi.Kdopak to asi "zjišťoval"?
Kdybyste se trochu snažili,tak ve vrácené zásilce z října 2017 byla vložena žádost
o vymazání dat,jen se vám to nehodí do krámu.
Apropo,jak je možné,že vymáháte peníze za něco co jste podle vašich slov již neměli
posílat? Z e-mailu z 22.7.2016 vyplívá ,a sami jste to opakovali,že dodávky na
adresu mé matky byly ZASTAVENY,tak jak je možné,že chcete platbu za srpnovou fakturu
letošního roku?? Je to prostě jen další šmejdské podnikání vykuka ze zahraničí,který je obložen
bandou dobře placených právníků-z peněz našich seniorů.
Vážená paní Gáliková,
všechny důležité informace máte v předchozí korespondenci.
S pozdravem
reklamační oddělení ČMO
Vážení z reklamačního oddělení,
došla vám slova? ..žádné vysvětlení k zastaveným dodávkám???I vy máte vše důležité již zodpovězeno i podáno písemně.Ještě jednou opakuji,žádáme vymazání adresy a zák. čísla
z vaší evidence a zakazujeme jakýkoli kontakt.
Tímto považuji věc za vyřízenou a uzavřenou,přijde-li však ještě jakákoli nabídka od ČMO,
podám trestní oznámení pro obtěžování.GÁLIKOVÁ
ČMO nemá další vyjadření k záležitosti.
Společnost se rozhodla, že již nebude na vývoj případu reagovat. Jelikož je naše služba založena na principu oboustranné dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.
Nepodaří-li se spotřebitelce vyřešit spor smírnou cestou, má možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.