Společnost


TERAE BUSINESS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:189
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

47%
53%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#19218Nevrátenie peňazí za nedodaný a zaplatený tovar

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2017, před 7 lety

Ľubomír Ovesný

Znění stížnosti

Dňa 20.8.2017som objednal a zaplatil u spomenutého predajcu mobilný telefón Xiaomi Redmi 4 Pro. Dňa 29.9.2017 som stornoval objednávku a žiadal peniaze naspäť,s čím predajca súhlasil. Do dnešného dňa peniaze nemám. Opakovane sa vyhovára, že už peniaze poslal a nevie kde sa stala chyba,že to preverí a dá mi vedieť. Následne chce overenie čísla účtu,mena príjemcu, že to pošle z iného účtu a podobné výhovorky.Toto sa opakuje už asi ôsmy raz. Raz mi poslal aj výpis z banky o zadaní platby,ale nie o prevode peňazí.
Pan Marek Ohanka okamžite odpovedá na e-mail,ale zakaždým s nejakou primitívnou výhovorkou.
Spomínaný telefon síce nemá, ale na stránkach E-šopu ho ponúka stále.


Produkt

mobilný telefón Xiaomi Redmi 4 Pro


Požadované řešení

Žiadam od spomínaného "predajcu" vrátenie sumy 145,88€


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2017 10:48, před 7 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za správní delikt. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2018 12:14, před 7 lety

Dobrý den, na základě Vaši žádosti, jsme Vám již vrátili platbu zpět na účet. Přijetí jste nám již v listopadu loňského roku potvrdil. Prosíme o potvrzení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2018 16:18, před 7 lety


Ľubomír Ovesný

Dobrý deň!
Je pravda že po oznámení na českú obchodnú inšpekciu a podanie sťažnosti cez vašu stránku mám peniaze už na účte.
Prajem vám veľa vyriešených sťažností.
s pozdravom Ovesný

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2018 08:17, před 7 lety

Objednávka byla na žádost spotřebitele stornována a platba vrácena zpět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2018 08:27, před 7 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby k ní mohl doplnit své vyjádření, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.2.2018 15:08, před 7 lety


Ľubomír Ovesný

Hodnocení:

Komentář: Vďaka za pomoc pri riešení môjho prípadu.
s pozdravom Ovesný