Společnost


Irina Arkhipova

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1922Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2014, před 11 lety

Lubomíra Fišerová

Znění stížnosti

Dne 10.9.2013 jsem u této firmy zakoupila vycházkovou obuv v ceně 299,-Kč, dne 8.11.2013 jsem toto zboží reklamovala z důvodu prasklá podrážka na levé botě. Dne 7.12.2013 byla moje reklamace vyřízena tak, že se reklamace neuznává z důvodu špatného technického zacházení. Koupila jsem si tyto boty na přezutí do zaměstnání, nebyly používány ani v dešti ani v žádném jiném prostředí, kde by tato závada vznikla. Zboží s neuznanou reklamací jsem nepřevzala, zůstalo v prodejně na adrese Bílá Labuť. Dne 2.1.2014 jsem na adresu firmy posílala doporučený dopis s návrhem se dohodnout na smíru a vyrovnání, zásilka byla převzata, odpověď žádná.
Prosím o pomoc v této věci, pokud budete potřebovat scen reklamačního listu a vyzývacího dopisu, obratem zašlu.

Děkuji předem.


Požadované řešení

Vyřešit reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 15:50, před 11 lety

V případě, že je vada výrobku vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, má prodejce povinnost prokázat, že výrobek předal kupujícímu v pořádku, jinak se rozpor považuje za existující již při převzetí výrobku kupujícím dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 17:05, před 10 lety

Paní Arkhipova Irina se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.