Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.9.2013 jsem u této firmy zakoupila vycházkovou obuv v ceně 299,-Kč, dne 8.11.2013 jsem toto zboží reklamovala z důvodu prasklá podrážka na levé botě. Dne 7.12.2013 byla moje reklamace vyřízena tak, že se reklamace neuznává z důvodu špatného technického zacházení. Koupila jsem si tyto boty na přezutí do zaměstnání, nebyly používány ani v dešti ani v žádném jiném prostředí, kde by tato závada vznikla. Zboží s neuznanou reklamací jsem nepřevzala, zůstalo v prodejně na adrese Bílá Labuť. Dne 2.1.2014 jsem na adresu firmy posílala doporučený dopis s návrhem se dohodnout na smíru a vyrovnání, zásilka byla převzata, odpověď žádná.
Prosím o pomoc v této věci, pokud budete potřebovat scen reklamačního listu a vyzývacího dopisu, obratem zašlu.
Děkuji předem.
Vyřešit reklamaci.
|
Tweet |
V případě, že je vada výrobku vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení, má prodejce povinnost prokázat, že výrobek předal kupujícímu v pořádku, jinak se rozpor považuje za existující již při převzetí výrobku kupujícím dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku.
Paní Arkhipova Irina se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.