Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19223Problémy s doručením zásilky - vina hozena na klienta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2017, před 7 lety

Jana Kvasnicová

Znění stížnosti

Dobrý den,

velice se mi nelíbí a považuji za neprofesionální přístup, jakým bylo řešeno nedoručení zásilky č. 40991028485. Byla jsem dopředu informována, že mi zásilka bude doručena v pondělí 13.11. mezi 9-11. S tím jsem počítala. V daný den jsem musela sama zjišťovat, proč se tomu tak nestalo, kdy mi řidič sdělil, že má zásilku, ale měl ji mít jiný, a on mi ji vydat nemůže a nemůže se dovolat správnému řidiči a že se ozve. Neozval se. Volala jsem opětovně. I když jsem zásilku čekala a počítala s ní dle dohody a termínu, chápu, že se někdy může stát chybka, jsme jen lidé, ale pak čekám profesionální přístup. Musela jsem si sama domluvit s řidičem, že mi tedy zásilka URČITĚ bude doručena následující den mezi 9-11.
Načež: jsem obdržela email, kde mi bylo řečeno, že jste se mi pokusili v pondělí doručit zásilku a jelikož to nebylo možné, tak se o to pokusíte dnes podruhé!! A dnes jsem dostala sms, že zásilka mi bude doručena až mezi 11-13, když jsem počítala mezi 9-11 a musím tak měnit pracovní plány.

Nejen, že byla svedena vina na mě, ale ani se nedodrží domluva, když vyjdu vstříc vám za chybu, kterou jsem nezpůsobila.

S pozdravem,

Jana Kvasnicová


Produkt

Zásilka č. 40991028485 - dourčení


Požadované řešení

Očekávala bych minimálně profesionální jednání a přístup. Jsme lidé, kteří činí chyby, ale rozdílem pak je, jak se k nim stavíme.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2017 10:36, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 17:59, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.