Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
velice se mi nelíbí a považuji za neprofesionální přístup, jakým bylo řešeno nedoručení zásilky č. 40991028485. Byla jsem dopředu informována, že mi zásilka bude doručena v pondělí 13.11. mezi 9-11. S tím jsem počítala. V daný den jsem musela sama zjišťovat, proč se tomu tak nestalo, kdy mi řidič sdělil, že má zásilku, ale měl ji mít jiný, a on mi ji vydat nemůže a nemůže se dovolat správnému řidiči a že se ozve. Neozval se. Volala jsem opětovně. I když jsem zásilku čekala a počítala s ní dle dohody a termínu, chápu, že se někdy může stát chybka, jsme jen lidé, ale pak čekám profesionální přístup. Musela jsem si sama domluvit s řidičem, že mi tedy zásilka URČITĚ bude doručena následující den mezi 9-11.
Načež: jsem obdržela email, kde mi bylo řečeno, že jste se mi pokusili v pondělí doručit zásilku a jelikož to nebylo možné, tak se o to pokusíte dnes podruhé!! A dnes jsem dostala sms, že zásilka mi bude doručena až mezi 11-13, když jsem počítala mezi 9-11 a musím tak měnit pracovní plány.
Nejen, že byla svedena vina na mě, ale ani se nedodrží domluva, když vyjdu vstříc vám za chybu, kterou jsem nezpůsobila.
S pozdravem,
Jana Kvasnicová
Zásilka č. 40991028485 - dourčení
Očekávala bych minimálně profesionální jednání a přístup. Jsme lidé, kteří činí chyby, ale rozdílem pak je, jak se k nim stavíme.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.