Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nakoupeno na e-shopu www.3dliving.cz. Zboží přišlo, ale až po urgenci, zpoždění cca 10 dní. Ale dobře, to beru, občas se nějaký zádrhel prostě najde. No, přišlo to a na první pohled, po vybalení, aušus. Něco, čím bych svoje dítě maximálně ohrozil, než aby si užilo výhled na krajinu za jízdy. Zabalil jsem a s vyplněným formulářem k odstoupení od kupní smlouvy jsem to poslal zpět prodejci. Pošta mi SMSkou potvrdila převzetí balíku adresátem a druhý den jsem dostal dobropis. Čekal jsem 14 dní na proplacení... Abych to zkrátil, od 5.9.2017 do dnes (tj. 14.11.2017) dobropis nebyl proplacen.
Do firmy denně volám, děvčata na infolince stále opakují to samé, že pan majitel to proplatí a okamžitě a hned a ve čtvrtek a omlouvám se, atd. atd.
Volám i jednatelům, bez odezvy nebo s okamžitým vytípnutím. Do firmy na všechny adresy posílám maily s urgentní žádostí.
Volal jsem na ČOI, co se s tím dá dělat a už jednám s příslušným oddělením o celé situaci a jejím řešení. Nicméně ČOI nemá páky na vymámení peněz za dobropis.
Nejvíc mě fascinuje, že odkazy na dobropis, fakturu a výdejku už v odkazech nejsou funkční, naštěstí mám vše uložené :)
PŘÍVĚSNÝ VOZÍK ZA KOLO PRO 2 OSOBY, kat. číslo - 040-0039, výrobce - Labuda, cena tehdy - 3317,- (dobropis vystaven na tuto částku)
Okamžité a neprodlené proplacení dobropisu. Písemnou omluvu a veřejné zdvořilosti nepotřebuji, ale chci svoje peníze zpět. Já jsem jednal podle zákona a obchodních podmínek prodávajícího, tak ať laskavě prodávající jedná také tak!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží (nebo i před jeho převzetím), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitele na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Náklady na dodání se rovnají nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, které podnikatel nabízí (pokud si tedy spotřebitel vybral dražší způsob dodání - např. expresní, je podnikatel povinen vrátit spotřebiteli pouze tu část peněžních prostředků, která se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží; z logiky věci sem nepatří osobní odběr zboží).
Nevrátí-li prodávající spotřebiteli peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, má spotřebitel taktéž právo žádat zákonný úrok z prodlení.
Pokud prodávající nebude odstoupení od smlouvy akceptovat, může spotřebitel rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.