Společnost


Todor Aleš

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1923Reklamace indukčního vařiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2014, před 11 lety

Miluše Honyšová

Znění stížnosti

PPL mi byl doručen 2-plotýnkový indukční vařič, kde byla rozbitá varná deska.Do 20 min byl vyrozuměn řidiř, řekl, že mám podat rekl. u fa, TALODE. Ta mě odporučila na PPL, kde mi vařič odvezli na Talode, následně jej poslali zpět, ještě více rozbitý.Právnik TALODE usoudil, že chyba nevznikla ani u nich, ani u PPL. Navíc jsem prý poslala zboží v poškozené krabici což není (mám ji stále doma neporušenou).PPL prohlásila, že reklamace uznávají do 3 dnů. V den doručení byla u mne sousedka, která byla svědkem rozbalování vařiče(je to 70-leta poctivá paní, která chodí do kostela, takže by nelhala).Nevím si rady, jedná se ozáležitost ze dne 25.07.2013, cena vařiče 2799,- Kč.Dlouho jsem si dopisovala hlavě s PPL, až jsem narazila na vaše služby, což doufám není pozdě.Místopřisežně příshám, že jsem vařič dostala rozbitý, já jej nerozbila, ani mi neupadl, rozbalovala jsem ,jej na koberci, na zemi.


Produkt

Vařič indukční dvouplotýnkový Profesor IV 303


Požadované řešení

žádala jsem alespoň výměnu rozbité desky,ale po těchto útrapách požaduji peníze zpět, neboť jsem byla nucená koupit jiný.Jednalo se o vybavení bytu k pronájmu dceři, což jsem nemohla uskutečnit bez varného zdroje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2014 11:07, před 11 lety

Pokud byla vada vytčena do prvních 6 měsíců od převzetí výrobku, uplatňuje se také tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V rámci rozporu s kupní smlouvou je prodejce povinný prokázat, že výrobek byl kupujícímu předán bez vad, pokud tak neprokáže, považuje se rozpor s kupní smlouvou za existující již při převzetí výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 17:07, před 10 lety

Subjekt Todor Aleš nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.