Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
PPL mi byl doručen 2-plotýnkový indukční vařič, kde byla rozbitá varná deska.Do 20 min byl vyrozuměn řidiř, řekl, že mám podat rekl. u fa, TALODE. Ta mě odporučila na PPL, kde mi vařič odvezli na Talode, následně jej poslali zpět, ještě více rozbitý.Právnik TALODE usoudil, že chyba nevznikla ani u nich, ani u PPL. Navíc jsem prý poslala zboží v poškozené krabici což není (mám ji stále doma neporušenou).PPL prohlásila, že reklamace uznávají do 3 dnů. V den doručení byla u mne sousedka, která byla svědkem rozbalování vařiče(je to 70-leta poctivá paní, která chodí do kostela, takže by nelhala).Nevím si rady, jedná se ozáležitost ze dne 25.07.2013, cena vařiče 2799,- Kč.Dlouho jsem si dopisovala hlavě s PPL, až jsem narazila na vaše služby, což doufám není pozdě.Místopřisežně příshám, že jsem vařič dostala rozbitý, já jej nerozbila, ani mi neupadl, rozbalovala jsem ,jej na koberci, na zemi.
Vařič indukční dvouplotýnkový Profesor IV 303
žádala jsem alespoň výměnu rozbité desky,ale po těchto útrapách požaduji peníze zpět, neboť jsem byla nucená koupit jiný.Jednalo se o vybavení bytu k pronájmu dceři, což jsem nemohla uskutečnit bez varného zdroje.
|
Tweet |
Pokud byla vada vytčena do prvních 6 měsíců od převzetí výrobku, uplatňuje se také tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V rámci rozporu s kupní smlouvou je prodejce povinný prokázat, že výrobek byl kupujícímu předán bez vad, pokud tak neprokáže, považuje se rozpor s kupní smlouvou za existující již při převzetí výrobku.
Subjekt Todor Aleš nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.