Společnost


Window Holding a.s.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19233Nedodání zboží v dohodnutém termínu, vadné zboží a problémy s montáží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2017, před 7 lety

Vladimíra Bendová

Znění stížnosti

V prosinci 2016 jsme objednali venkovní žaluzie do novostavby od společnosti Vekra a podepsali smlouvu o dílo. V červnu 2017 po dokončení montáže oken jsme kontaktovali obchodního zástupce s žádostí o zadání žaluzií do výroby, což se nám podařilo až na začátku září, jelikož ve firmě údajně probíhala změna obchodních zástupců a následně nemohli dohledat naši smlouvu. Současný obchodní zástupce i přes neustálé urgence soustavně zapomínal naši objednávku vyřídit. V září tedy zadali žaluzie do výroby s tím, že do 4 týdnů budou žaluzie vyrobeny. Ve smlouvě je uvedeno, že montáž bude provedena nejpozději do 15 dnů od ukončení výroby zboží, doposud (14. 11.) však žaluzie nemáme namontovány. Ve smluvený termín montáže 1. listopadu technik sice přijel, přivezl zboží, ale zjistil, že nebyly dodány všechny komponenty a chybí ovladače, bez nichž žaluzie nenamontuje. Vyložil nám žaluzie a krycí plechy do domu a slíbil montáž za týden. při dalším pokusu namontovat žaluzie však zjistil, že krycí plechy mají špatné rozměry a opět je nemůže namontovat.Odvezl krycí plechy k zakrácení. Nový termín montáže a postup nápravy nám zatím nikdo nesdělil. Vzhledem k tomu, že se jedná o dřevostavbu, tak na místě žaluzií je odkryté dřevo, které trpí deštěm a vlhkostí. Dále dodavatelská stavební firma čeká na montáž žaluzií, aby mohla dokončit práce na fasádě. Hrozí nám pokuta z prodlení.
Bohužel s obchodním zástupcem panem Michálkem není vůbec řeč. Objednání dodání se nám podařilo až přes zákaznickou linku.


Produkt

Venkovní žaluzie (NP34965), lamely, krycí plechy, ovladače, bezdrátové ovládání, montáž a doprava


Požadované řešení

Požadujeme namontování objednaného zboží a slevu za způsobené komplikace, prodlení a za újmu na obnaženém dřevě nad okny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2017 05:24, před 7 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo. Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohl po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:00, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.