Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes ve 14:50 ve vlaku OS 9129 z Prahy do Říčan u Prahy mému synovi průvodčí zabavil jeho pololetní žákovskou kartu na zlevněné jízdné s tím že na kartě chybí razítko dopravce a předal mu lísteček kde dokonce tvrdí, že se jedná o padělek. Tuto kartu jsem osobně platil u vás na hlavním nádraží (510,- Kč), tedy pokud neprodává vaše pokladna na hlavním nádraží padělky je průkazka pravá. Když toto nahlásil syn své matce mé bývalé ženě, ona běžela na nádraží kde na průvodčího počkala při jeho cestě do Prahy aby ho požádala o vrácení dokladu, tento pán ji tvrdil že se jedná o padělek a ujel.
žákovská karta
- Okamžité vrácení žákovské karty č. 93562, případně její úpravy do podoby, kdy jí nebude nikdo zabavovat.
- Kázaňské potrestání zmíněného pracovníka srážkou ze mzdy, toto prosím písemně potvrdit
- Doporučuji přeškolit průvodčí v jednání s dětmi
|
Tweet |
Nárok na žákovské jízdné se prokazuje žákovským průkazem. Tiskopis žákovského průkazu je možné zakoupit u pokladní přepážky. Podmínky zvláštního jízdného pro žáky do 15 let jsou uvedeny na https://www.cd.cz/typy-jizdenek/vnitrostatni-jizdenky/-26025/
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.