Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19234Arogantní průvodčí obtěžoval mého 13letého syna a zabavil mu pololetní jízdenku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2017, před 7 lety

Tomáš Krpálek

Znění stížnosti

Dnes ve 14:50 ve vlaku OS 9129 z Prahy do Říčan u Prahy mému synovi průvodčí zabavil jeho pololetní žákovskou kartu na zlevněné jízdné s tím že na kartě chybí razítko dopravce a předal mu lísteček kde dokonce tvrdí, že se jedná o padělek. Tuto kartu jsem osobně platil u vás na hlavním nádraží (510,- Kč), tedy pokud neprodává vaše pokladna na hlavním nádraží padělky je průkazka pravá. Když toto nahlásil syn své matce mé bývalé ženě, ona běžela na nádraží kde na průvodčího počkala při jeho cestě do Prahy aby ho požádala o vrácení dokladu, tento pán ji tvrdil že se jedná o padělek a ujel.


Produkt

žákovská karta


Požadované řešení

- Okamžité vrácení žákovské karty č. 93562, případně její úpravy do podoby, kdy jí nebude nikdo zabavovat.
- Kázaňské potrestání zmíněného pracovníka srážkou ze mzdy, toto prosím písemně potvrdit
- Doporučuji přeškolit průvodčí v jednání s dětmi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2017 05:52, před 7 lety

Nárok na žákovské jízdné se prokazuje žákovským průkazem. Tiskopis žákovského průkazu je možné zakoupit u pokladní přepážky. Podmínky zvláštního jízdného pro žáky do 15 let jsou uvedeny na https://www.cd.cz/typy-jizdenek/vnitrostatni-jizdenky/-26025/

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2018 19:51, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.