Počet nahlášených stížností: | 441 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
V úterý 14. listopadu okolo 19:15 jsem v prodejně Billa v OC Fórum v Ústí nad Labem platil 101 Kč. Zaplatil jsem dvoutisicovou bankovkou a jednou kovovou korunou. Vráceno mi však bylo jen 1 800 Kč. Než jsem si to uvědomil byla na pokladně fronta a nechtěl jsem se vracet a hádat se s pokladní. Jak se má v takových případech postupovat? Rád mskipuji v Bille ale toho me od dalších nákupů odrazuje.
platba v hotovosti
Vyšší kontrola zaměstnanců ohledně krádeží. Možnost stížnosti na informacích s kamerovym dohledáním.
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Společnost by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která je oprávněna přijmout účinná opatření k nápravě.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeji výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.