Společnost


SEDMA International s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19238Nedodani obedjaneho zbozi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2017, před 7 lety

Viktor Balogh

Znění stížnosti

Dobry den,

u spolecnosti SEDMA som si objednal v zari 2016 plastove okno, parapet a 2 sitky proti hmyzu.
okno, parapet a 1 sit proti hmyzu mi byla dodana cca do 3 tydnu (aj ked na 2 krat) ale posledni sitku proti hmyzu stale nemam.
psal jsem do firmy nekolikkrat, po delsi dobe v dubnu mi rekli ze dana pracovnice tam uz nepracuje, a objednavku doresi jina kolegyne. to se vsak nestalo, a ked som sa dotazoval opet v zari tohoto roku, tak mi bylo zdeleno, ze puvodni pracovnice u nich opet pracuje a ze to doresi.Ta mi ale naposledy proste jenom napsala, ze moja objdnavka je nakonec pro ni nezajimava, a ze si mam zakoupit pozadovane zbozi v nekterem z hobbymarketu.
V mailu dokonca klamala o pocte navstev ich technika , ktore musel u mna absolvovat, kvoli zamerovani.


Produkt

sit proti hmyzu na plastove okno


Požadované řešení

Zadam o dodani site proti hmyzu na plastove okno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2017 10:50, před 7 lety

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2018 20:23, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.