Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
u spolecnosti SEDMA som si objednal v zari 2016 plastove okno, parapet a 2 sitky proti hmyzu.
okno, parapet a 1 sit proti hmyzu mi byla dodana cca do 3 tydnu (aj ked na 2 krat) ale posledni sitku proti hmyzu stale nemam.
psal jsem do firmy nekolikkrat, po delsi dobe v dubnu mi rekli ze dana pracovnice tam uz nepracuje, a objednavku doresi jina kolegyne. to se vsak nestalo, a ked som sa dotazoval opet v zari tohoto roku, tak mi bylo zdeleno, ze puvodni pracovnice u nich opet pracuje a ze to doresi.Ta mi ale naposledy proste jenom napsala, ze moja objdnavka je nakonec pro ni nezajimava, a ze si mam zakoupit pozadovane zbozi v nekterem z hobbymarketu.
V mailu dokonca klamala o pocte navstev ich technika , ktore musel u mna absolvovat, kvoli zamerovani.
sit proti hmyzu na plastove okno
Zadam o dodani site proti hmyzu na plastove okno
|
Tweet |
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.