Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:74
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#1924Reklamace vysavače

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2014, před 11 lety

Aleš Chrastina

Znění stížnosti

Dobrý den, 12.1.2014 jsem reklamoval vysavač sencor zakoupený v "Datartu", vysavači se rozpadlo pravé zadní kolečko a upadlo kolečko na hubici, a dne 17.1.2014 my došlo vyjádření že byla reklamace ze strany společnosti FAST ČR a.s. zamítnuta s odůvodněním že na běžné opotřebení se reklamace nevstahuje. Nekvalitní materiál a nekvalitní výroba dle mého názoru není běžné opotřebení a postupoval jsem dle návodu na obsluhu a neporušil jsem žádné bezpečnostní pokyny. Pokud firma FAST ČR prodává vysavače se kterýma se nesmí vysávat aby se nerozpadly tak je nemá prodávat. S pozdravem Chrastina Aleš


Produkt

Vysavač je model sencor SVC670, číslo reklamace je 6162


Požadované řešení

Predpokládám že firma zajistí bezplatnou opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2014 16:09, před 11 lety

Pokud byl prodejcem Datart je třeba své nároky uplatňovat vůči prodejci, ten není vyjádřením servisu či výrobce vázán.
Je pravdou, že dle § 619 odst. 2 občanského zákoníku se záruka nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Opotřebení ovšem nesmí způsobovat vadu, která brání řádnému užívání věci. V tomto případě by nebylo záruční vadou, pokud by se reklamovalo, že je kolečko ošoupané.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.9.2014 18:41, před 10 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována. Doposud však neprojevila svůj zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. Spotřebitel by měl mít k dispozici důkaz, který potvrdí existenci vady v době uplatnění reklamace (nejlépe znalecký posudek).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.