Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#19240Poplatek za předčasné ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2017, před 7 lety

Tadeáš Strunecký

Znění stížnosti

Dne 28.12.2016 jsem s UPC uzavřel smlouvu na dobu určitou (Internet + Kabelová televize). Z důvodu stěhování jsem službu dne 25.9.2017 písemně ukončil a vrátil zapůjčené zařízení. Dne 16.10.2017 mi přišlo potvrzení o ukončení služeb k 31.10.2017.
O týden později mi přišlo vyúčtování na částku 3 058,91 Kč, jako vyrovnání ceny věrnostního programu vůči standardní ceně. Jako věrnostní sleva však byla ve smlouvě sjednána sleva 100% na základní služby digitální televize po dobu dvou měsíců, poté bylo účtováno dle smlouvy. Nechápu tedy, z čeho se uvedená suma skládá. Jelikož smlouva byla ukončena 2 měsíce předem, pochopil bych pouze doúčtování 20 % z částky za tyto 2 nevyužité měsíce dle § 63 zákona o elektronických komunikacích.


Produkt

Internet 100+ a televize Klasik+ k internetu


Požadované řešení

Vystavit vyúčtování na správnou částku dle zákona.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2017 10:29, před 7 lety

V případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, ať již výpovědí, nebo dohodou smluvních stran, může společnost požadovat uhrazení náhrady, která nesmí být v případě smlouvy uzavřené se spotřebitelem vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výši úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.

Pokud by byl poplatek za předčasné ukončení smlouvy vyšší, má spotřebitel právo uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Podáním reklamace ani námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:16, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.