Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19243Dateyard AG

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2017, před 7 lety

Vladimír Vlk

Znění stížnosti

Dobry den,
Jako dalsi sem se nechal napalit a prihlasil sem se zaregistroval jsem se na singlflirt, bylo to ze zvedavosti a I kdyz tyto stranky uz nenavstevuji tak mi tedka zacaly chodit upominky na zaplaceni nemalych penez a vubec nevim za co to mam platit. Z jakeho duvodu. Chci smazat profil ale nemuzu se na nej dostat. Poslal jsem vypoved jak emailem tak pisemne do spolecnosti, jak v cestine tak nemcine ale nikdo nereaguje. Vypoved byla poslana emailem ve formatu PDF a I pisemne postou. Ale ste chodi upominky na zaplaceni. Uz jim nechci nic platit jejich podminky jsem dodrzel. Muzete mi poradit co mam delat?

Tyto emaily mi chodi:dovolte nám Vás informovat, že jsme převzali právní zastoupení společnosti dateyard AG, Rothusstrasse 23, CH-6331 Hünenberg.
Na upomínky naší klientky jste rovněž nereagoval/a, stejně jako na výzvy k platbě inkasní společnosti, která byla do věci zapojena.

Zaregistroval/a jste se k placenému členství v internetové komunitě singleflirt. Vaše zvolené uživatelské jméno, stejně jako
Vaši e-mailovou adresu XXXX@seznam.cz naše klientka při rezervaci nabídky rovněž zaevidovala, stejně jako IP adresu Vašeho
počítače použitého při rezervaci.

Jelikož jste na upomínky inkasní kanceláře pověřené naší klientkou nereagoval/a a platbu neprovedl/a, jsme nyní
zmocněni k vymáhání splatné pohledávky, a to v případě potřeby i soudní cestou. Tím Vám vzniknou nikoliv nepodstatné
další náklady a poplatky.

Příležitost, která představuje snadnou a z hlediska nákladů výhodnou cestu, jak tuto pohledávku sprovodit ze světa, jste
dosud nevyužil/a. Protože naše klientka se svého nároku nevzdá, strkání hlavy do písku a odkládání řešení
záležitosti Vám nikterak nepomůže.

Můžeme Vám proto jen naléhavě radit, abyste splatnou pohledávku včas uhradil/a.

Tato pohledávka nyní sestává z následujících částek:


Uz mi techto emailu prislo dost... I kdyz sem uhradil vse co mi poslali tak porad chodi dalsi....

Prosim o odpoved a radu jak dal postupovat.
Dekuji za pomoc


Produkt

Singlflirt.cz


Požadované řešení

Chtel bych poradit jak postupovat dal.
A jestli je mozne o vraceni mich penez z teto spolecnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2017 09:37, před 7 lety

Smlouvu je nutné řádně ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.

Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Zkracuje-li však společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.

Doporučujeme vždy si případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentovat a uchovat. Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:17, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.