Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#19245Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2017, před 7 lety

Filip Krystl

Znění stížnosti

Dne 4.10. jsem koupil vuz VW Golf r.v.2014 s najezdem cca 150tis km ubezpecevany pracovniky ze je samozrejme ve vybornem stavu. Po 1 mesici a ujetych 2tis km mi bylo na pravidlene prohlidce sdeleno ze vuz ma spatny zadni diferencial a je nutna jeho vymena za cca 120tis Kc. Obratil jsem se tedy na AAA auto praha a sepsal reklamaci s tim ze chci kompenzaci za tuto vadu ktera tam zcela jiste byla jiz pri koupi vozidla. A pak uz nasledovala u nich asi klasicka odpoved aniz by se na auto podivali ze jsem byl seznamen se stavem vozidla a ze reklamaci zamitaji. V protokolu o predani se ale rozhodne nic nepise o tom ze je spatny zadni diferencial. Jsou tam pouze obecne reci o tom ze soucasti vozidla podlehaji opotrebeni a vyzaduji zvysenou miru udrzby. To ale opravdu neni to same co vymena diferencialu po 2tis km.


Produkt

VW golf r.v. 2014, 164tis km


Požadované řešení

Oprava zavady nebo kompenzace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2017 10:35, před 7 lety

Při koupi ojetého vozidla platí (stejně jako u kterékoli použité věci), že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Ale i v tomto případě musí vozidlo vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednaly.

U ojetých automobilů hraje velkou roli při posuzování odpovědnosti za vady obsah smlouvy. Prodávající totiž neodpovídá za vady, na které kupujícího před uzavřením smlouvy prokazatelně upozornil (v daném případě je podstatné, že vada nebyla uvedena v předávacím protokolu). Také se záruka nevztahuje na vady, které odpovídají opotřebení automobilu vzhledem k jeho stáří či míře používání předchozím vlastníkem.

Při uplatnění reklamace použité věci může spotřebitel žádat odstranění vady opravou. Není-li to však možné, může spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit. Místo těchto uvedených způsobů nápravy může spotřebitel také požadovat přiměřenou slevu.

Pokud by došlo k situaci, že autobazar reklamaci zamítne jako neoprávněnou, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2017 17:27, před 7 lety

Vážený pane Krystle,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.11.2017 18:27, před 7 lety


Filip Krystl

Dobry den,
SPZ vozu je 6AL 0377. Dekuji za provereni a doufam ze se spolecnost AAA Auto k tomuto problemu postavi celem a nabidne nejakou dohodu na misto automatickeho emailu zasilaneho ocividne vsem kdo cokoliv reklamuji.

Filip Krystl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2017 16:41, před 7 lety

Vážený pane Krystle,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.12.2017 17:18, před 7 lety


Filip Krystl

Hodnocení:

Komentář: Dobry den, ano opravdu byla moje reklamace znovu posouzena a uznana jako opravnena a byla mi nabidnuta financni kompenzace za vadny diferencial. Kompenzace castecne opravu pokryla takze jsem to prijal.

Jen je trosku smutne ze reklamace nejspise opravdu vyrizujete az pote co si klient musi stezovat nekdo, kde je to alespon trosku videt. Chudaci ty lidi kterym to automaticky zamitnete jako me a ostatnim ale jiz nenajdou cestu jak to dale resit. Opravdu to neni dobry pristup.

Dekuji,

Filip Krystl