Počet nahlášených stížností: | 61 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
stal jsem se účastníkem řetězové dopravní nehody. Nehoda byla bez zranění, tudíž nám policie telefonicky řekla, že na místo nepojede, že to máme vyřídit mezi sebou. Byl jsem jako druhý v řadě ze čtyř vozidel. Vozidla přede mnou jsem se pouze dotknul rámečkem poznávací značky, který mně prasknul a vypadlo jedno parkovací čidlo v nárazníku. On mněl pouze obtisknutý ten rámeček a rozhodl se to neřešit jako pojistnou událost a odjel. Vše jsem ale před jeho odjezdem vyfotil. Dále byl na mém autě poškozen zadek auta od dalšího účastníka v řadě. S ostatními účastníky jsme sepsali protokol o nehodě, kde jsme ale neuvedli to auto přede mnou. Pojistnou událost jsem nahlásil na pojišťovně viníka tj. na Uniqa pojišťovně. Vozidlo jsem dal do autorizovaného servisu, ke ho do pěti dnů opravili. Následně servis poslal podklady do pojišťovny. Po týdnu a jedné telefonické urgenci pojišťovna poslala krycí dopis, kde neuznala opravu předku mého vozidla. Proti tomu jsem se odvolal a poslal jim jako důkaz fotografie z nehody kde je jasně patrný střet mého vozidla s ostatními i tím přede mnou.
Na základě fotografií uznali proplacení zapůjčení náhradního vozidla na dobu opravy (5 dnů). Ale dále nic. Tak jsem jim několikrát volal, šel na pobočku a urgoval vyřízení reklamace. Až včera, tj. 29 den od zaslání krycího dopisu a následné reklamace, mně poslali vyjádření, že opravu předku mého auta neuznávají. Připadne mně to hodně zvláštní, když mají jasně prokazatelné fotografie z nehody. Požadují záznam policie, ale ta tam nejela, protože to bylo bez zranění.
Požaduji po pojišťovně viníka proplacení kompletních nákladů na opravu mého vozu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li spotřebitel se svým požadavkem úspěšný, bude vhodné vyhledat právní služby a obrátit se na příslušný soud, případně je možné vymáhat škodu i po samotném škůdci (viníkovi dopravní nehody).
UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.