Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měli jsme v oknech síťky, které nám ozobávaly sýkorky a udělaly v nich díry. Museli jsme je sundat. Při objednávce sítěk u Vaší firmy jsem výslovně řekl, z jakého důvodu chci síťky pevné. Pán řekl, že si na nich sýkorka zlomí zobák. Na základě toho jsem síťky u Vás objednal. Po namontování dopadly stejně, jako ty předešlé. V podstatě jsme vyhodili peníze za nic. Váš pracovník mi tedy poskytl mylné informace.
3 kusy sítěk do oken za 2 400 Kč. Příjmový doklad 5.10.2017 vystavil pan E. bez čísla.
Oprava sítěk, nebo zrušení objednávky.
|
Tweet |
Nemá-li vyrobená věc vlastnosti, které byly sjednány, nebo které prodávající spotřebitelovi sliboval, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci nebo výměny věci za novou bez vad. Není-li to možné to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla (odpovídala objednávce).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobry den,
v prvni vete se chci omluvit za verejne practvo, ze melo potrebu se vyradit na Vasich sitkach.
Nase firma Vam nabidla silnejsi sitovinu a to v provedeni sklovlakno potazene gumou, ktera je nejsislnejsi co nase firma nabizi. Dalsi varianta sitoviny je pouze textilni coz je horsi varianta nez tu co jste si zakoupil.
Mimo to jsme u Vam zdarma poskytli kartacek na site pro lepsi uzitkovou vlastnost, ktere jsme Vam poskytli zcela zdarma.
Zakazka Vami byla v poradku prebrana a doplacena.
Omlouvame se za chybu, kde neni cislo dokladu. Prosim zaslete nam e-mailovou adresu, a xchom Vam doplnili potrebne udaje.
P.S. K reseni Vasich der Vam nabizime moznost presitovani se slevou 300 Kc za kus + cestovni vydaje.
S pozdravem
***
MH-SCHATTEN,s.r.o.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Dobrý den. Nejde tady vůbec o ptactvo, ale kdyby mně Váš technik neřekl,
že síťky vydrží, vůbec bych je u Vás neobjednal. Požaduji zrušení
objednávky a vrácení peněz. Síťky si odvezte. Děkuji.
Dobrý večer, pane Kalouš,
Náš technik Vám sdělil informace, že síťovina je silnější než textilní látka a z čeho konkrétně se skládá, tudíž na základě Vašeho souhlasu se zakázka dala do výroby a už v tento moment jste byl se zbožím seznámen.
Objednal jste si u nás zboží, které Vám bylo v pořádku a dle objednávky vyrobeno přímo na míru na Vaše okna. Vzhledem k tomu, že jste zboží viděl,měl možnost si odzkoušet pevnost a tedy i přebral a doplatil, souhlasil jste tedy se zakázkou a s nainstalováním. Mohl jste tedy odstoupit bez problému již při dodávce zboží a montáži.
Omlouváme se a s pozdravem
***
MH-SCHATTEN s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Firma se už neozvala a doporučený dopis na údajnou adresu mi byl vrácen.
Naletěl jsem podvodníkúm.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.