Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 11.11.2017 mi přišla SMS upomínka o nezaplacení platby za mobilní tel. za měsíc říjen, já jsem zaplatila a platba proběhla 6.11.2017 na váš účet, ale udělala jsem chybu v zákaznickém čísle,které mělo být 1300251985 a já napsala 1300257985- nejdříve jsem zaslala SMS, která nešla odeslat a pak jsem zavolala na zákaznické číslo , tam mi operátor poradil, že mám posla platbu na e-mail finance@O2family.cz, což jsem udělala a dodnes mi
nepřišla žádná odpověď - tak mám takový divný pocit, jako když si z člověka děláte legraci. Nevím, co mám dělat dál ?
Dohledejte můj doklad, určitě stojí někde na vašem účtu s chybou v zákaznickém čísle neboli variabilní symbol
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka může společnosti prokázat, že platbu za službu skutečně uhradila, nemusí se obávat, že by se ocitla v prodlení. Při odesílání dalších plateb však doporučujeme vždy překontrolovat jak číslo účtu, tak i identifikační údaje platby.
Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.