Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#19249Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2017, před 7 lety

Věra Hřebíčková

Znění stížnosti

Boty jsou v záruce použila jsem je 6x . Podpatek je vyroben z klouzavého materiálu tím pádem jsem na podpatku 5x uklouzla, když mně podjel, na koleno s pádu mám bolestivé následky které si léčím .
V opravně obuvi jsem si chtěla nechat podpatky vyměnit a bylo mně sděleno že to nelze, jelikož by se poškodil zlatý ornament okolo podpatku.
Podpatek nelze vyměnit !!!
Boty nelze používat
Reklamace byla odmítnutá částku 699,-Kč co jsem za boty zaplatila jsem chtěla proplatit nebo vyřešit.


Produkt

2220384260069/OBUWIE JENNY FAIRY LS358-01, barva černá, vel. 41, cena 699,-Kč, č. dokladu a datum : 113231610000138/2016-10-01


Požadované řešení

vrácení částky 699,-Kč jelikož je obuv nepouživatelná


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2017 22:22, před 7 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.12.2017 09:17, před 7 lety

Dobrý den,

prosíme, dovolte, abychom se ke stížnosti paní Hřebíčkové vyjádřili.

Na obuvi nebyly shledány žádné materiálové ani výrobní vady, jež by činily prodejce odpovědným. Obuv byla k reklamaci předána zcela využita, bez známek potřebné údržby a péče.
Vyměnitelné části výrobku (tkaničky, patníky, vysunovací stélky) bohužel nepodléhají reklamaci, tzn., že výměna patníků je povinností spotřebitele.

Pokud si však bude paní Hřebíčková přát, abychom jí s výměnou pomohli, prosíme, aby obuv přinesla na kteroukoliv prodejnu v ČR, rádi jí vyhovíme a patníky jí necháme na naše náklady vyměnit (patníky lze vyměnit – funkčnost obuvi bude výměnou zachována).

Za případné komplikace se zákaznici omlouváme.

CCC Czech, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2017 09:48, před 7 lety

Práva z vadného plnění je možné uplatnit na celý předmět kupní smlouvy (tedy i na tkaničky, patníky, vysunovací stélky). Omezit práva z vadného plnění je možné pouze ze zákonných důvodů. Mezi tyto důvody například patří opotřebení věci jejím obvyklým užíváním.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.12.2017 10:12, před 7 lety


Věra Hřebíčková

Dobrý den, společnost píše že (obuv byla zcela využita, bez známek potřebné údržby a péče).Nehledě že obuv byla zakoupená 1.10.2016.udržováná dle pokynu výrobce ! nošená 6x ,po pádech (uklouznutí na podpadku)po kterých mám zdravoní problémy, obuv nebyla použitá. Znamená zě obuv nemohla byt zcela využitá když záruka na obuv je 2 roky.
Využijí vstřícnosti společnosti a obuv donesu opět do CCC a nechám si od společnosti vyměnit podpadky , jelikož v opravně obuvi mně sdělili že to nelze !
Děkují V.H.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2018 21:46, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.