Společnost


Nodžák Milan

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1925Objednala jsem si kuchynskou linku dne10.09.2013 a dodala mi ji po splatnosti smlouvy to je pořadku dali mi 5000kč spet za čekani ,,ale přivezli mi ji katastroufalnim stavu tak že nastala reklamace čekala jsem vice než 31dnu a opet rozbytyma dviřka a skla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.01.2014, před 11 lety

Eva Demeterova

Znění stížnosti

Objednala jsem si kuchynskou linku dne10.09.2013 a dodala mi ji po splatnosti smlouvy to je pořadku dali mi 5000kč spet za čekani ,,ale přivezli mi ji katastroufalnim stavu tak že nastala reklamace čekala jsem vice než 31dnu a opet rozbytyma dviřka a skla


Požadované řešení

prosim poradte co mam delat pořad mi řikaj pondeli a patek a 5mesicu ubehlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2014 12:21, před 11 lety

V případě, že prodejce nevyřídí do 30 dnů reklamaci včetně opravy, poruší tím ustanovení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele a svědčí mu stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou, tedy i na odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2014 17:09, před 10 lety

Společnost Nodžák Milan nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.