Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si kuchynskou linku dne10.09.2013 a dodala mi ji po splatnosti smlouvy to je pořadku dali mi 5000kč spet za čekani ,,ale přivezli mi ji katastroufalnim stavu tak že nastala reklamace čekala jsem vice než 31dnu a opet rozbytyma dviřka a skla
prosim poradte co mam delat pořad mi řikaj pondeli a patek a 5mesicu ubehlo.
|
Tweet |
V případě, že prodejce nevyřídí do 30 dnů reklamaci včetně opravy, poruší tím ustanovení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele a svědčí mu stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou, tedy i na odstoupení od kupní smlouvy.
Společnost Nodžák Milan nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.