Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#19251Okradení zákazníka, klamání zákazníka, zneužívání pozice velké firmy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2017, před 7 lety

Ondřej Gerba

Znění stížnosti

Dobrý den,

do 5/2017 jsem byl se službami T-mobile celkem spokojen.Na mobilu jsem volání a internet moc nevyužíval,víc jsem využíval pevného internetu doma.Proto mi po dobu cca 4 roky celkem vyhovoval tarif 230Kč/pevný internet + pohyblivé faktury za volání v závislosti na provolaných minutách(bylo to v průměru 400Kč/měsíc).To zn.celkem 630Kč/měsíc za vše.

Věděl jsem ale,že výhodný tarif 230Kč/měsíc za pevný internet brzy skončí a nechtěl jsem vzhledem k obecnému zlevňování telekomunikačních služeb platit dále víc než oněch 630 Kč/měsíc.Šel jsem tedy na pobočku v K.Varech a sdělil jim tuto prosbu, jinak že budu nucen odejít ke konkurenci.

Byl jsem však pracovnicí uveden v omyl, protože z volného tarifu na volání mě upsala na 2 roky s tím, že výhodná cena internetu zůstane.

Jaké bylo ale mé překvapení, když mi o měsíc později zdražili i internet.Nyní chtějí platit 399 Kč/měsíc pevný internet + 400 Kč/volání a nemohu ani po jejich lžích od smlouvy na volání odstoupit,protože je na 2 roky s penalizací.

Již několikrát jsem se pokoušel situaci napravit na prodejně,ale i přesto,že se vyjadřuji myslím jasně,stále se vymlouvají na chybu v komunikaci.


Produkt

Smlouvy s výmluvou na ochranu živ.prostř. zákazníkovi netisknou, ale dle mé zkušenosti je to spíše snaha ještě oslabit pozici zákazníka v pozdějším jednání s nimi. Veškeré smlouvy jsou proto jen na jejich webu, ovšem když chcete data z minulého roku, řeknou že přešli na nový systém a že je nemohou dohledat, takže nakonec stejně zbydou jen výpisy z účtu, které ale mohu kdykoli poskytnout


Požadované řešení

Po zhruba půlročním dohadování se s firmou ztrácím naději a chuť s nimi jakkoli dál spolupracovat. Nejraději bych tedy nechal vše co jsem jim zaplatil navíc a pro klamání zákazníka- jako chyby z jejich strany- od smluv s nimi okamžitě odstoupil a šel k jinému operátorovi. Bohužel to oni mi neumožní, budu tak moci udělat až za 1,5 roku,kdy mi skončí smlouva. Jako částečnou satisfakci ale navrhuji upravit cenu mého volání + pevného internetu na úroveň z doby před 5/2017, t.j. dohromady 630 Kč/měsíc i s případným omezením rozsahu volání,internetu na mobilu apod.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.11.2017 22:32, před 7 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.