Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9. 11. 2017 jsem si přes portál SW.CZ (http://www.sw.centrum.cz/) objednal 3 softwarové produkty, které měly být doručeny elektronickou formou.
Po zaplacení jsem na e-mail obdržel odkazy pro stažení, avšak odkaz pro stažení 3. produktu ("3D Chess Unlimited") nefungoval s hlášením, že prý byl překročen maximální počet (3) pro stažení.
Říkal jsem si, že nejspíše došlo k nějaké chybě, proto jsem kontaktoval prodejce, který mi mimo jiné sdělil, cituji: "Na odkaz jste tedy musel nejprve 3x kliknout a poté se zablokoval." a dále mi sdělili, že požádali výrobce o zaslání nového odkazu.
O takovémto omezení elektronické distribuce softwaru mne nikdo před nákupem neinformoval a hlavně mne nikdo neinformoval o riziku, že bych mohl dostat nefunkční odkaz na zakoupené zboží. Nyní jsem v situaci, že jsem za zboží zaplatil, neobdržel jej a ani netuším, kdy a zda jej vůbec obdržím.
3D Chess Unlimited
Žádám o zaslání odkazu pro stažení zaplaceného zboží.
|
Tweet |
Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných produktů, o způsobu použití produktu a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití. Pokud prodávající porušil tuto svou informační povinnost (spotřebitele řádně neinformoval o nebezpečí možné blokace produktu), nese odpovědnost za nefunkčnost produktu, která byla zapříčiněna jeho nesprávným užitím. Spotřebitel by měl uplatnit u prodávajícího reklamaci. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě 30 dní.
Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Za porušení informační povinnosti hrozí prodávajícímu pokuta za správní delikt a to až do výše 1 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že porušil některou ze svých povinností, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den,
tuto záležitost jsme se zákazníkem dořešili 22.11.2017. Byl mu zaslán nový odkaz pro stažení hry a jako bonus další hry zdarma. Zákazník potvrdil přijetí.
Děkuji.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Tereza Suchardová
Sales Representative SW.CZ
Hodnocení: