Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19256Neoprávněně naúčtovaný poplatek - hra na Kino Barrandov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2017, před 7 lety

Marie Jordánková

Znění stížnosti

Dne 18.10.2017jsem absolvovala volání do vysílané hry. Moderátorka uváděla, že nikdo nevolá. Šlo o zdržovací techniku - navolání, bez přepojení do hry.
Stále klamala, že do studia nikdo nevolá. Po zdlouhavém čekání a nesmyslných horoskopech , byl na konci hry přepojen jeden volající. Můj názor - šlo nepochybně o klamání spotřebitele.
Naúčtovaný poplatek činí 2970,00 Kč. Pro důchodce je to závratná suma.

Podala jsem již stížnost na dTest. Je to již 28 dní bez odpovědi.


Produkt

Hra na Kino Barandov s tel. číslem 909 90 90 99, rozpoznat 3 odlišné obrázky z předlohy.


Požadované řešení

Vrácení provolané částky 2970,00 Kč a postih organizátora hry.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2017 12:24, před 7 lety

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.

Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:05, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.