Počet nahlášených stížností: | 66 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.10.2017jsem absolvovala volání do vysílané hry. Moderátorka uváděla, že nikdo nevolá. Šlo o zdržovací techniku - navolání, bez přepojení do hry.
Stále klamala, že do studia nikdo nevolá. Po zdlouhavém čekání a nesmyslných horoskopech , byl na konci hry přepojen jeden volající. Můj názor - šlo nepochybně o klamání spotřebitele.
Naúčtovaný poplatek činí 2970,00 Kč. Pro důchodce je to závratná suma.
Podala jsem již stížnost na dTest. Je to již 28 dní bez odpovědi.
Hra na Kino Barandov s tel. číslem 909 90 90 99, rozpoznat 3 odlišné obrázky z předlohy.
Vrácení provolané částky 2970,00 Kč a postih organizátora hry.
|
Tweet |
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebiteli obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.
Dále se může spotřebitel, vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem na Kypru, obrátit na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.