Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, přestože jsem zažádal o zrušení VIP členství, chodí mi upomínky k zaplacení a vyhrožování o předání dluhu vymáhací agentuře.
Prosím o zrušení účtu a stornování pohledávky.
Seznamka Be2 S alias Academic Singles
zrušení účtu a stornování pohledávky
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Pokud spotřebitel výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
po překontrolování informací ve Vašem profilu bylo ověřené, že jsme z Vaší strany nepřijali Výpověď prolongace Vašeho VIP členství.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP statusu, bylo Vaše VIP členství automaticky prodloužené.
Dle VOP je v případě, kdy klient své členství řádně nevypoví a neuhradí příslušný členský poplatek, platba ze strany be2 požadovaná. Klienti jsou následné informovaní, že pokud nebude platba z jejich strany realizovaná, bude případ předán k řešení společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
V případě, že nám ze strany Vašeho klienta nebude zprostředkované potvrzení o včasném zaslání Výpovědi, je potřebné v zájmu realizace úhrady dlužného poplatku kontaktovat vymáhací společnost.
Manipulační poplatek je strháván platebními systémy třetích stran v případě zablokovaných, respektive zpožděných plateb - tento není strháván z naší strany
Věříme, že výše uvedené informace zodpověděli všechny Vaše dotazy, v případě jakýchkoliv dalších dotazů nás však prosím neváhejte kontaktovat opětovně: zakaznickyservis@be2.cz
Dobrý den, přeposlal jsem vám na email potvrzení o včasném zalání výpovědi.
ID: QL6YCB87
Přejeme Vám dobrý den.
Dle našich informací byl již uvedený případ vyřešený prostřednictvím komunikace se Zákaznickým centrem be2 Academic singles.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.