Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dne 14.12. jsem přes internetový obchod společnosti Sconto Nábytek koupila skříň. Ta dorazila zásilkovou službou společnosti, za kterou jsem také zaplatila. Po rozbalení jsem zjistila, že jedno zrcadlo této skříně je rozbité. Okamžitě jsem informovala prodejce a produkt reklamovala pomocí internetového formuláře. Přišla mi automatická odpověď, že se reklamací budou zabývat a na vyřízení májí zákonou lhůtu 30 dní a budou mě informovat o stavu reklamace a avizovaném termínu vyřízení. Lhůta uplynula a během celých 30 dní se mi nikdo neozval. Jelikož se jedná o velkou skříň, mám prakticky půlku bytu zaskládanou jednotlivými díly. Druhý den od uplynutí lhůty jsem obdžela email, že jim zrcadlo stále nepřišlo a jestli souhlasím s prodloužením zákonné lhůty. Zavolala na reklamační oddělení Sconta (14.01.) a bylo mi řečeno, že avizované dodání je naplánováno na pátek 17.01. a do té doby se mi určitě někdo ozve ohledně času doručení apod. Zeptala jsem se znovu pro ujištění, zda opravdu náhradní díl obdržím do pátku 17.01. a toto mi pracovníkem reklamačního odddělení bylo potvrzeno. Dnes je sobota 18.01. a jsme tam, kde jsme byli - lhůta podruhé vypršela, já nemám peníze, ani funkční skříň a nikomu nestojím ani za jeden telefonát. Chtěla bych varovat ostatní zákazníky, aby tento obchod vynechali, pokud plánují nákup nábytku. S tak ubohým zákaznickým servisem jsem se doposud nesetkala a budu o této věci informovat ČOI.
Skřín Cliff
Požaduji urgentní řešení situace - buď okamžité doručení náhradního dílu a finanční kompenzaci za nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě, anebo okamžité vrácení peněz včetně kompenzace za nevyřízení.
|
Tweet |
V případě, že není reklamace vyřízena, včetně nápravy, do 30 dnů od jejího uplatnění, má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou - tedy i právo na odstoupení od kupní smlouvy dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele.
Reklamace byla již vyřízena a zákaznici byla za zpoždění dodání náhradního dílu poskytnuta kompenzace. Za zpoždění dodání náhradního dílu a způsobené nepříjemnosti se jménem společnosti omlouvám.
J. Hušek, vedoucí zákaznického servisu
Hodnocení: