Společnost


iPEPPER s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#19272Odstoupení od smlouvy, nevrácení peněz za zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2017, před 7 lety

Martin Štorek

Znění stížnosti

Dne 31.8. jsem na e-shopu www.pepper-bota.cz objednal zboží: Boty TOMS Canvas Mens Classic Alpargata Navy - Velikost : 43,5, pod číslem objednávky 26787943.

Využil jsem svého práva a odstoupil jsem od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Zboží jsem odeslal zpět 5.9.2017, doručeno na adresu PEPPER-Bota.cz, Kollárova 8, 18600 Praha 8 dne 7.9.2017.

Požadoval jsem vrácení peněz na bankovní účet. Do této chvíle peníze na účet nedorazily. A to i když jsem byl jednatelkou společnosti telefonicky ujištěn, že tento problém vyřeší.

Od posledního kontaktu (tři týdny) nikdo nezvedá telefon 722 228 227 uvedený na webových stránkách https://www.pepper-bota.cz/content/7-kontakty a nereaguje ani na e-mailové zprávy.


Produkt

Boty TOMS Canvas Mens Classic Alpargata Navy - Velikost : 43,5


Požadované řešení

Vrácení peněz za zakoupené a posléze řádně vrácené zboží v zákonné lhůtě 14 dní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2017 09:57, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinne o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:20, před 7 lety

Spotřebitel nám sdělil, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.