Společnost


AutoESA a.s.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19273Bezdůvodné obohacení společnosti Auto ESA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2017, před 7 lety

Simon Moravec

Znění stížnosti

Dobry den, v zari jsem v prazske pobocce Auto ESA zakoupil vuz Ford Mondeo r.v.2008.Vuz jsem zakoupil na splatky pro meho syna, ktery zjistil, ze mi nad ramec ceny vozu bylo nauctovano jeste 5000kc za jakesi doplnkove sluzby. Nebyl jsem o tom informovan, nic navic jsem nedostal, presto mi bylo nyni sdeleno, ze poplatek se musi platit u vsech aut a je povinny. Na svem webu ale spolecnost uvadi, ze to povinne neni. Zaplatil jsem tak vlastne 5000kc za "poradenstvi s pojistkou a s registraci". Nic tajoveho jsem nikdy nechtel ani mi nikdo radit nemusel. Povazuji to za bezostysne okradani kupujicich.


Produkt

Doplnkovy balicek k vozu Ford Mondeo


Požadované řešení

Vraceni castky za doplnkovy balicek 4950kc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2017 10:26, před 7 lety

Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a tyto skutečnosti nejsou zřejmé ze souvislostí, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku, cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.

Není-li doplňková službu zahrnuta v kupní smlouvě, pak se na tuto situaci vztahuje § 1817 občanského zákoníku. Podle tohoto ustanovení nesmí podnikatel po spotřebiteli požadovat další platbu, než kterou je spotřebitel povinen uhradit na základě hlavního smluvního závazku, pokud spotřebitel nedal k této další platbě výslovný souhlas.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 19:23, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.