Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobry den, v zari jsem v prazske pobocce Auto ESA zakoupil vuz Ford Mondeo r.v.2008.Vuz jsem zakoupil na splatky pro meho syna, ktery zjistil, ze mi nad ramec ceny vozu bylo nauctovano jeste 5000kc za jakesi doplnkove sluzby. Nebyl jsem o tom informovan, nic navic jsem nedostal, presto mi bylo nyni sdeleno, ze poplatek se musi platit u vsech aut a je povinny. Na svem webu ale spolecnost uvadi, ze to povinne neni. Zaplatil jsem tak vlastne 5000kc za "poradenstvi s pojistkou a s registraci". Nic tajoveho jsem nikdy nechtel ani mi nikdo radit nemusel. Povazuji to za bezostysne okradani kupujicich.
Doplnkovy balicek k vozu Ford Mondeo
Vraceni castky za doplnkovy balicek 4950kc.
|
Tweet |
Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a tyto skutečnosti nejsou zřejmé ze souvislostí, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku, cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.
Není-li doplňková službu zahrnuta v kupní smlouvě, pak se na tuto situaci vztahuje § 1817 občanského zákoníku. Podle tohoto ustanovení nesmí podnikatel po spotřebiteli požadovat další platbu, než kterou je spotřebitel povinen uhradit na základě hlavního smluvního závazku, pokud spotřebitel nedal k této další platbě výslovný souhlas.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.