Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#19279Klamavá reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2017, před 7 lety

Jan Pospisil

Znění stížnosti

V obdobi tzn. Black Friday uvadi CZC nesmyslne ceny a v pripade objednani produktu udelaji storno a zaplacene zbozi neposlou. 15.11.2017 jsem na jejich strankach nasel produkt ktery mne zaujal svou cenou i parametry. Rozhodl jsem se produkt tedy zakoupit. Poslal jsem castku na jejich ucet s tim ze doba doba dodani mela byt do 2 dnu. Nasledujici den prisel email od spolecnosti "Dobrý den,

v reakci na vaši objednávku zboží Apple iPhone 7, 32GB, temně černá se Vám omlouváme za uvedení zjevné chyby v ceně produktu, a sice 1 500,- Kč, která byla způsobena chybou systému pro import dat. Mrzí nás to, ale vzhledem k tomu, že se vámi objednaný mobilní telefon běžně prodává přibližně za 15 000,- Kč, nejsme schopni vám jej za 1 500,- Kč nabídnout.

Vaše objednávka byla výlučně učiněna na základě chyby systému za zjevně nesprávnou cenu a v souladu s obchodními podmínkami společnosti CZC.cz, jejichž úplné znění naleznete na webu www.czc.cz/obchodni-podminky/clanek, bude stornována. Uhrazenou částku Vám vracíme zpět.

Za případné komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.

S přáním hezkého dne".

Dle meho nazoru by byla chyba kdyby se spletli v jedne cene ale kdy u produktu je vyrazny stitek s oznacenim procentuelni slevy, usetrenych penez, celkova predchozi castka, finalni castka a jeste castka bez DPH. Vsechny uvadene ceny koresponduji spolu. Tzn to omyl byt nemuze. Omyl bych videl tehdy ppokud by byla jedna cena nespravna. ale zde uvedli pet nespravnych cen? Produkt jsem platil z uctu a ted mi akorat penize blokuji. Mam print screen kde jde videt ze ceny koresponduji. (mohu zaslat) Jak tedy ted postupovat? Nemam penize ani produkt


Produkt

Apple Iphone 7, 32GB, temne cerna. MQTX2CN/A


Požadované řešení

Chci produkt za deklarovanou cenu a nebo okamzite navraceni penez bez cekani. Mohu si je klidne vyzvednout na kterekoli jejich pobocce. Ale urcite nechci cekat tydny na vraceni hotovosti. Urcite mi nestaci omluvny email. V pripade omylu jinych spolecnosti zbozi za uvedenou cenu vydaji, pokud je jiz zaplaceno jako v mem pripade.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2017 11:56, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 23:05, před 7 lety

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.