Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Koupil jsem mobilní telefon Samsung Galaxy Trend jako vánoční dárek.Cca po třech týdnech od uvedení telefonu do provozu začal tento vykazovat nestandartní chování,(samovolné vypínání a zapínání během hovoru,zamrznutí telefonu,extrémní zahřívání při připojeník nabíječce.Telefon jsme odevzdali k reklamaci.Dle vyjádření prodejce,nebyla reklamace uznána z důvodu zoxidování kontaků ,s trvzením prodejce,že je velmi nepravděpodobná možnost,že by tato oxidace mohla vzniknout při sladování výrobku.Přitom telefon nepřišel do styku s jakoukoliv kapalinou a s vlhkým prostředím.Prodejce nabídl pokus o vyčištění kontaktů za cca 500kč, s tím že nezaručuje ůspěšnost opravy.Chtěl bych na závěr podotknout,že jsme u tohoto prodejce nakupovali již několikrát a vždy k naší spokojenosti.
Mobilní telefon Samsung Galaxy trend - GT-S 7560 , vyr.čislo:359170056860792
Žádám o uznání reklamace,poněvadž výrobek nebyl žádným způsobem poškozen uživatelem, jakožto ani mechanickou manipulací ani okolními vlivy ve kterých se výrobek nacházel po dobu užívání.Vzhledem k faktu,že od zakoupení výrobku byl přístroj v provozu cca 20 dnů do reklamace,žádám o přešetření poškození, které muselo být způsobeno již před zakoupením výrobku.
|
Tweet |
V případě, že byla vada vytčena do prvních 6 měsíců od zakoupení výrobku, je povinností prodejce prokázat, že výrobek předal kupujícímu v pořádku. Pokud se tak nestane, je rozpor s kupní smlouvou považován za existující již při převzetí výrobku dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku.
Hodnocení:
Komentář: Záležitost byla vyřízena ke spokojenosti obou stran. Jsem rád, že jsme našli přijatelný kompromis, a na důkaz důvěry jsem koupil nový mobilní telefon u téhož prodejce.