Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Dne 14.11.2017 , jste převzali můj balík do přepravy. Dne 15.11.2017 mi podáte informaci, že následující den bude zásilka doručena. Dne 17.11.2017 mi přijde SMS zpráva , že z provozních důvodu nebude balíček doručen a dostane se ke mě jako majiteli až 20.11.2017. Vzhledem k tomu, že v zásilce mám věci včetně stravy pro své půlroční dítě , absolutně nesouhlasím s dodávkou až takto vzdálený den.
Rozhodně nebudu spolupracovat s dopravcem , který nedokáže doručit balíček v rámci domluvy a obchodního vztahu mezi námi.
Díky
Karolína Kounovská
Když pominu, že platím za dopravce, který porušuje pravidla dodání , nemá cenu se dožadovat nějakého požadovaného řešení.
Firmu rozhodně nebudu známým doporučovat , je nespolehlivá.
Děs!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.