Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Společnost ENERGETICKÁ KANCELÁŘ , KTST s.r.o. reaguje na vypovězení smlouvy nazvané ENERGETICKÁ SOUTĚŽ , (vypovězení z naší strany doručeno písemně a doporučeně poštou)
KTST s.r.o. odpovídá el.dopisem z emailové adresy pohledavky@ek.cz , kde potvrzuje přijetí dopisu o odstoupení Smlouvy, zároveň však nepotvrzuje akceptování vypovězení smlouvy vyhýbavým vysvětlováním podmínek a zároveň informuje o vystavení jakési Faktury za nedodržení podmínek Objednávky – nedodání požadovaných podkladů.
Dříve jsme nebyli vyzváni na dodání doplňujících požadovaných dokladů a ani v podepsané „Objednávce do soutěže“ není informace o způsobu výzvy.
Smlouvu jsme dle podmínek vypověděli ke konci příštího čtvrtletí a to dle pravidel víc jak 3 měsíce předem.
Dle mého názoru bychom neměli být vyzýváni k zaplacení jakéhokoliv penále za nedodržení podmínek ze Smlouvy.
Energetická soutěž
Společnost ENERGETICKÁ KANCELÁŘ , KTST s.r.o. by měla správně potvrdit vypovězení smlouvy k datu konce prvního čtvrtletí roku 2018 a nevyžadovat proplacení jakékoliv faktury, neboť z naší strany jsou podmínky smlouvy k dnešnímu dni splněny.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel ukončil závazek v souladu se smluvními podmínkami, neexistuje právní titul, na základě kterého by vznikla spotřebitelovi povinnost uhradit smluvní pokutu. Dle podkladů, které nám poskytl spotřebitel, musí společnost o potřebné dokumenty požádat. Pokud tak neučinila, nevznikla spotřebitelovi povinnost tyto dokumenty společnosti poskytnout.
Bude-li společnost žádat zaplacení smluvní pokuty, na kterou ji však nevznikl nárok, je vhodné, aby spotřebitel vyjádřil s tímto nesouhlas. Nebude-li společnost na výzvu spotřebitele reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.