Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#19283Nemohu se domoci složenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2017, před 7 lety

Ludmila Houšková

Znění stížnosti

Dobrý den chtěla před měsícem jsme si u vás nechali dělat internet na jméno Jiří Koc Bílenec 8 Petrohrad modem jsme si museli koupit vaše operátorka nám ale neřekla že internet je na omezená data takže modém budeme nuceni dát asi do koše a musíme si koupit nový na neomezená data ještě ke všemu celý minuly měsíc sem musela volat a dožadovat se složenky která mi nebyla zaslána ale ujištovali mě že je odeslaná a tento měsíc opět složenka nikde nemám učet nemohu chodit každý měsíc na banku a nechávat tam zbytečných 80kč za odeslání nezlobte se na mě ale takhle by jste se k zákazníkům chovat neměli z pozdravem Houšková


Požadované řešení

prosím o zasílání složenek bez toho abych musela obden volat na infolinku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2017 20:18, před 7 lety

Byl-li při nabízení služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, měla by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.