Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 6.11.2017 jsem navštívila webovou stránku www.slmsau.com v domnění, že jde o stránku Salomonu.
Byla zde inzerována nabídka prodeje obuvi a tašek zn.Salomon, vzhled stránek odpovídal, a že tato nabídka vyprší v noci ve 24.hod.
Vzhledem k tomu, že bylo 22.hod., provedla jsem objednávku zbrkle rychle a zaplatila kartou 3 730,96 Kč (resp. 1 097,91 CNY)
Bylo inzerováno dodání během 1 týdne, zboží nedorazilo.
Ale hlavně jsem později zjistila, že stránky jsou nepřístupné a že se jedná evidentně o podvodné stránky simulující ty originální.
Nenašla jsem žádný kontaktní email ani jiný kontakt, kam bych se mohla obrátit.Pouze na výpise z banky jsou tyto údaje:
Místo - Sangderuike Co., Ltd, Beijing což je asi Peking,
Zěmě, Čína, datum platby 6.11.2017, reference 171108CM641095.
Můžete mi prosím pomoci nebo je to beznadějné?
Děkuji
Salomon boty a taška
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webové odkazu je možné zjistit, kdo je provozovatelem webových stránek, na kterém funguje e-shop a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.
Spotřebitelka nám sdělila, že se se jí podařilo získat peníze zpět pomocí bankovního nástroje zvaného zpětná platba (chargeback), kdy jí byla po 2 měsících vrácena celá částka, kterou za zboží zaplatila. Stížnost proto uzavíráme.