Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#19287Neuznaná reklamace tabletu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2017, před 7 lety

Václav Ottenschläger

Znění stížnosti

Dne 8. 1. 2016 jsem koupil své matce tablet ASUS ZenPad 10,1" - 8GB.
Nyní je problém s nabíjením - zdá se že konektor mikro usb zcela nefunguje. Lépe řečeno - nabíjí jen kdy se mu zachce.
18. 10. 2017 jsem reklamoval s tím že se tablet rychleji vybíjí a nabíjení lze pouze když se v konektoru najde místo kdy se "chytne"
10. 11. 2017 Vyjádření technika: Reklamace neuznána, mechanicky poškozeno - napájecí konektor na základní desce. Možnost mimozáruční placené opravy.

Nechápu jak je možné, že konektor který matka běžně používá u svého mobilu každý den vydrží a u tabletu ho "mechanicky" poškodí.

Kdybych ho neměl mechanicky poškodit tak by to znamenalo že ho nemůžu vzít do ruky, natož do něj něco strčit...


Produkt

Tablet Asus Z300C-1A086A - 10,1", x3-C3200 Quad Core, 8GB, Android, černá


Požadované řešení

oprava/výměna nekvalitního konektoru, což znamená výměnu základní desky - ale na prodejně mi řekli že je lacinější koupit nový tablet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2017 00:02, před 7 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2018 23:18, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.