Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již před několika týdny jsem si objednávala zboží v cizině. S dodávkou ze zahraničí je pochopitelné, že to bude trvat delší dobu. Avšak, 10.11.2017 byla zásilka v republice a byla v Praze převzata vyměňovací poštou. Byl pátek, takže bylo jasné že zásilku doručí až v pondělí. To by jsme ale nesměli podcenit Českou poštu. Teprve v pondělí 13.11.2017 vstoupila na SPU České Budějovice. Od té doby se neděje absolutně nic. Dnes už mi došly nervy a začala jsem obtelefonovávat pracoviště, kde údajně má můj balík být. Tam mi bylo oznámeno, že balík předali do přepravy. Tak jsem volala na přepravu, kdy jsem se konečně dostala k někomu kompetentnímu, mi bylo oznámeno jednou velmi nešťastnou paní, že balíků je spousta, v podstatě to hází na jednu hromadu a že se to někdy snad rozebere.... Chování absolutně neprofesionální od České pošty, která není ani schopná splnit služby, které nabízí.
BA976884629VV
Okamžité doručení balíku BA976884629VV
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.