Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#1929Vadný výrobek - neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2014, před 11 lety

Lubomír Pečiva

Znění stížnosti

V prosinci loňského roku,jsem Vám vrátil nefunkční SET TOP BOX.Vrácen byl na vaší adresu 09.12.2013 Dělnická 213/12 170000 Praha 7.Zakoupen byl přes internet.


Požadované řešení

Doposud mě nikdo z Vaší firmy neinformoval.Prosil bych o kladné vyřízení mé reklamace.Číslo mé faktury je 5008186499.Objednávka měla číslo 821836607.S pozdravem Pečiva Lubomír. Vsetín


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2014 15:45, před 11 lety

Z výše uvedeného nevyplývá, zda bylo zboží zasláno společnosti z důvodu odstoupení od kupní smlouvy dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku nebo byl uplatněn rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Každopádně, pokud bylo odstoupeno v zákonné lhůtě dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku, je prodejce povinný do 30 dní vrátit uhrazené finanční částky. Pokud byl uplatněn rozpor s kupní smlouvou nebo relamace, má prodejce povinnost jej do 30 dnů dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřídit včetně případné opravy. Pokud by se tak nestalo, svědčí kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.2.2014 19:23, před 11 lety


Lubomír Pečiva

Hodnocení: