Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V prosinci loňského roku,jsem Vám vrátil nefunkční SET TOP BOX.Vrácen byl na vaší adresu 09.12.2013 Dělnická 213/12 170000 Praha 7.Zakoupen byl přes internet.
Doposud mě nikdo z Vaší firmy neinformoval.Prosil bych o kladné vyřízení mé reklamace.Číslo mé faktury je 5008186499.Objednávka měla číslo 821836607.S pozdravem Pečiva Lubomír. Vsetín
|
Tweet |
Z výše uvedeného nevyplývá, zda bylo zboží zasláno společnosti z důvodu odstoupení od kupní smlouvy dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku nebo byl uplatněn rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Každopádně, pokud bylo odstoupeno v zákonné lhůtě dle § 53 odst. 7 občanského zákoníku, je prodejce povinný do 30 dní vrátit uhrazené finanční částky. Pokud byl uplatněn rozpor s kupní smlouvou nebo relamace, má prodejce povinnost jej do 30 dnů dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřídit včetně případné opravy. Pokud by se tak nestalo, svědčí kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.
Hodnocení: