Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#19291Předražený prodej a nátlak na lidi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2017, před 7 lety

Veronika Novotna

Znění stížnosti

Kupovat lístky přes tuhle společnost už určíte nikdy a myslím si, že většina lidi,co to jednou udělá, už tak nikdy neučiní.. Když najedete na koncert, na který chcete jít, tak vás to automaticky zařadí do fronty na lístky, červenými nápisy tam všude stoji, že se lístky vazne rychle prodávají a kolik lidi je v řadě a tak dále až se najednou ocitnete na prvním miste řady a počítá vam to čas, po který budete na prvním miste - 10 minut, myslim. Takže jste ve stresu a kupujete.. Lístky jsou opravdu extremne predrazene, ale my jsme meli to štěstí, že nám zanedlouho přišel odkaz na staženi, je mozne, že to bylo kvůli tomu, že jsme šli na koncert,na který zrejme není takový nátlak lidi - The Rasmus. Trnuly jsme ale do poslední chvile a naštěstí lístky byly prave, takže zkušenost s falešnými lístky z teto společnosti nemáme. Nicméně už urcite neplánujeme kupovat nic na teto stránce..


Požadované řešení

Určíte by společnost mela zlevnit lístky, jelikoz si myslím, že se stejne dostávají postupne do povědomí lidi jako "ta společnost, kde už nikdy nic nekoupim ".


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.11.2017 07:13, před 7 lety

Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.

Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Před nákupem prostřednictvím neznámého obchodníka, doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na této webové adrese je možné zjistit, kdo je provozovatelem webové stránky, na které obchod funguje a další informace, která mohou pomoci při rozhodování, zda u obchodníka nakoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:25, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.