Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#19292Neochota řidičů a nedodání balíků na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2017, před 7 lety

Kamila Gebauerová

Znění stížnosti

Dobrý den,
chtěla bych podat stížnost na Vašeho řidiče (p.Klemens, telefonní číslo 778093132, Moravskoslezský kraj, Bílovec 74301). Nejen, že nepřijel v uvedené dvouhodinovce (15.11.2017 10-12hod.), kdy jsem čekala na doručení, ale pak asi o další půl hodinu později mi volal a když jsem chtěla aby to dovezl další den, že jsem už pryč, odmítl s tím, že mi balíky nechá v PPL Parcel shopu (Top mobil Bílovec) u nás ve městě. Nedalo se s ním jinak domluvit ani když jsem mu říkala, že jsem těhotná a nemůžu tahat nic těžkého. Tvrdil, že balíky nejsou velké ani těžké. Nakonec jsem tedy musela souhlasit. Za pár hodin jsem se tedy stavila v Parcel shopu a balíky nikde, nedoručil je tam. Dovezl je tam až odpoledne, kdy už jsem byla dávno doma a on je mohl dovézt přímo na adresu, tak jak měl a jak já měla zaplaceno jako službu. Druhý den jsme jeli autem do Parcel shopu vyzvednout balíky a sice nebyly moc těžké, ale velikostně se ručně nedaly přenést, natož s těhotenským břichem něco takového tahat přes půl města :( Opravdu jsem nespokojená a nerozumím, proč je nemohl doručit na adresu, když se do města prokazatelně vracel ještě během odpoledne. To jsem si rovnou mohla nechat poslat do Zásilkovny, kde je aspoň levné poštovné a ne si platit doručení domů, když řidič je arogantní a neschopný plnit své povinnosti. Čísla balíků - 40153157971 a 40153157817


Produkt

Čísla balíků - 40153157971 a 40153157817, tel. číslo 778093132 řidič p.Klemens, 15.11.2017 Bílovec 74301


Požadované řešení

Chtěla bych dostat slevu za nesplněnou službu, kterou jsem nedostala vinou Vašeho zaměstnance jako revanš za projetý benzin. Ideálně stržením z výplaty pana Klemense :-) Aby už dále nešidil své zákazníky.. Nová cena poštovného by mohla být snížena na cenu poštovného jako má Zásilkovna, tedy cca 50Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.11.2017 07:10, před 7 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2018 18:26, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.